Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#119369
Testen af Eizo FS2331 er nu online. FS2331 er 23 tommer stor og en del af Foris serien der er rette tmod spil, film og grafik. Den har et VA-panel med lovende billedkvalitet.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1288697690

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Af teamet
#119440
Kan du måske uddybe lidt, hvorfor denne skærm ikke kan få en 'anbefalet' eller 'reference' award?

Det virker umiddelbart som en rigtig, rigtig god all-round skærm!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#120550
Jeg synes som sådan også, at det er en anbefalelsesværdig skærm, men den mangler en smule for at få en Top Anbefaling.

Responstiden kunne således godt være lidt højere og sammenlignet med både Dells IPS modeller og Eizos egne lidt dyrere skærme, er FS2331 langsommere. Så på den måde skal det også ses i forhold til konkurrencen. Skærmen er helt sikkert en god allround skærm - ingen tvivl herom.

Jeg håber dette besvarede dit spørgsmål. Og jeg beklager det sene svar. Jeg havde overset tråden.
Af Labze
#121281
Super anmeldelse

Angående responstiden, ville den egne sig fint til diverse RPG spil (Fallout, world of warcraft, mass effect) samt RTS, og en gang FPS i ny og næ?

Søger nemlig en skærm der er god til gaming men også viser flot billed i film, og som kan bruges til tekstarbejde og surfing i god stil :) Altså en god allrounder?

Vil du anbefale denne skærm ved de kriterier?

(Kommer fra en BenQ V2400W, som desværre er død. Så jeg sammenligner responsen angående der)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#121282
Som Rasmus skriver så er Dells IPS-skærme faktisk hurtigere og de fås til færre penge. Eks.2209WA eller U2311H (kig hos Dustin Home) .

Til RTS/RPG vil den dog være fin. FPS kommer nok an på hvor kritisk du er.
Brugeravatar
Af MigSelv
#121286
Rasmus Larsen skrev:Jeg synes som sådan også, at det er en anbefalelsesværdig skærm, men den mangler en smule for at få en Top Anbefaling.

Responstiden kunne således godt være lidt højere og sammenlignet med både Dells IPS modeller og Eizos egne lidt dyrere skærme, er FS2331 langsommere. Så på den måde skal det også ses i forhold til konkurrencen. Skærmen er helt sikkert en god allround skærm - ingen tvivl herom.

Jeg håber dette besvarede dit spørgsmål. Og jeg beklager det sene svar. Jeg havde overset tråden.
Kun for at drille lidt, men responstiden skal vel helst være lavere.
Af DEVIL_DK
#150125
Hej har set denne skærm på ca 1400.-
den har den størrelse jeg går efter den har lav strømforbrug.

Jeg skal bruge den til spil/multimedia og hvad man nu ellers bruger sin pc til.

Jeg er ved at være træt af min skærm med TN panel fordi sort er ultra træls at se på med den.

Er dette den bedste skærm til prisen lige nu eller er der andet i denne pris klasse der er bedre ?