Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#118035
Anmeldelsen af Sharp LE925 er nu online. Vi har testet 60" modellen kaldet 60LE925 der er Sharps første 3DTV. LE925 har også Quattron panel, LED, Internet browser og optagelsesfunktion.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1287569201

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Af Manic Muppet
#118044
Udligner LE824 forskellen i funktionalitet mellem LE820 og LE925, så det kun er 3D, der adskiller modellerne?

Ellers en super god test, som altid ;)
Af metalgear
#118055
hvad er prisen på 60" jeg har søgt,men kan ikke finde nogle priser
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#118060
Manic Muppet skrev:Udligner LE824 forskellen i funktionalitet mellem LE820 og LE925, så det kun er 3D, der adskiller modellerne?

Ellers en super god test, som altid ;)
Og scanning backlights :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#118061
Det bør nok indskydes, at LE925 er spritny. Den er så småt på vej ud i butikkerne, men vi har været hurtige med anmeldelsen her, så den er ikke landet alle steder endnu. :)
Af aolsen
#118980
Jeg kan se at 40"" versionen er kommet - LC-40LE924E men den har så ikke 3D , hvilket er ok for mig. Udfra testen lyder det til at 925/924 har samme niveau som 824 på 2D siden.

Er det så spild af penge at købe LC-40LE924E eller er det en forenkling?
Af simonbf
#123783
Er der nogen der har fundet en pris på 52" modellen? Hverken pricerunner.dk eller hifipriser.dk finder noget når jeg søger ::l
Af lrev 1-2
#124106
simonbf skrev:Er der nogen der har fundet en pris på 52" modellen? Hverken pricerunner.dk eller hifipriser.dk finder noget når jeg søger ::l
Hej.

Det er fordi den ikke findes i 52"(endnu?)

En fejl fra Rasmus at skrive det-indtil videre findes den desværre kun i 46" samt 60"
Ønsker selv at købe den i 52"-men det er som sagt ikke sikkrt at den kommer.
lrev
Af LAC
#124424
Faktisk et meget godt spørgsmål. Jeg overvejer også 820 eller 824 men kunne godt tænke mig at vide om det ville være et bedre køb med 924 eller 925 for den sags skyld.
L.
Af lrev
#124462
aolsen skrev:Jeg kan se at 40"" versionen er kommet - LC-40LE924E men den har så ikke 3D , hvilket er ok for mig. Udfra testen lyder det til at 925/924 har samme niveau som 824 på 2D siden.

Er det så spild af penge at købe LC-40LE924E eller er det en forenkling?
Tror altså kun det er 925 modellen der har Scanning backlight.....der findes ikke en "925" uden 3d

lrev
Af LAC
#124469
Rasmus, vil du mene at 925 er hurtigere til at lave kanalskift end 824?
Jeg blev lidt overrasket over at 824 bruger 1-2 sek. inden der er billede, når man skifter kanal.

Måske det er mere normalt end jeg er bekendt med, men min 3 årige panasonic reagere umiddelbart hurtigere end de 2010 modeller jeg har prøvet!
Eller skyldes det at man i den mellemliggende periode har kommet mere teknik og digital billedesignal i de nyeste modeller som så lige kræver det ekstra sek. ??

Ved godt man kan lære at leve med meget, men det irritere mig lidt, at de virker så langsomme?

God jul

Lasse
Af lrev 1-2
#128913
Hej.

Ville blot lige oplyse til andre evt. interesserede at denne Sharp model IKKE funker sammen med Canal-Digital på DVB-S tuneren.Den er simpelthen ikke istand til at finde kanalerne ved autosøg,og taster man dem manuelt ind(det tager en krig)-så har den en tendens til at fryse i scroll menuèn når man bevæger sig igennem HD kanaler!

Det er nu røget tilbage til GECO(uden problemer)-og jeg har erstattet det med en Canal-Digital godkendt Samsung c8705....som så også har en fejl(den blinker i billedet)...men fejl er vist det der hedder "standard-udstyr" hos Samsung!!!!

Lrev