Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#116041
Testen af Panasonic TX-P42GT20E i GT20-serien er nu online. Dette er Panasonics nye, billigere 3DTV med THX, Internet og USB optagelse.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1285749000

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Af mhca
#116042
Tak for testen. Har lige fra arbejdspladsen skimmet den hurtigt igennem.
Det ser jo interessant ud. Dog lidt ærgeligt med det ekstra plasma-støj.


Du registrerede ingen bemærkelsesværdig buzzing?


Mvh. Martin

PS. under PC og medicenter skal lige rettes fra V20 til GT20.
Af trykkertor
#116043
Om vi nu tænker ren 2D billedkvalitet.
Bliver så rangeringen???

VT20
V20
GT20
G20

Eller sniger GT20 sig over V20?
Hvor meget/lidt skiller nu GT20 og V20 i billedkvalitet, 2D?
Af Helmuth
#116045
Rasmus, muligvis lidt OT, men ... ved introduktionen af denne nye model holder Panasonic fortsat fat i deres ret kedelige design. Måske fordi vi fortsat skriver det herrens år 2010.

Har du forlydender om at Panasonic ændrer designet ved næste års "kollektion" .... G30 ... V30 ... eller hvad modellerne nu kommer til at hedde?
Af Rod1983
#116053
God anmeldelse Rasmus :). Hvis jeg sammenligner kalibrerings resultaterne (G20 vs GT20) er delta-fejlene en kende bedre/mindre (og lidt bedre shadow-detail på G20'eren), men ellers er der sg* ikke alverden til forskel. Rasmus virket gamma indstillingen i THX profilen? Og så du noget til "floating blacks"? 8)
Brugeravatar
Af KristofferA
#116054
Tak for testen. Er testen af Panasonic D28 den næste test vi ser? :)
Af Gaco
#116098
Hvordan kan "Mindre retention" være negativt? Det må være en fejl ;)
Brugeravatar
Af MigSelv
#116100
Gaco skrev:Hvordan kan "Mindre retention" være negativt? Det må være en fejl ;)
Jeps, mindre retention, kan kun være positivt.
Af Plasmanewbie
#116105
Hvis i læste testen og ikke bare opsummeringen, ville i opdage, at Rasmus hentyder til, at den nye fosfor skaber problemer med øget retention i forhold til G20 modellen ;)

Han har skrevet forkert i boksen til sidst, så der skulle stå "mere retention" og ikke "mindre".
Af noxity
#116107
Hvordan ligger GT20 i forhold til C7705 rent billedmæssigt?

For C7705 er kun 1000kr dyrere for 8" mere. Med andre ord så synes jeg at prisen på GT20 virker ret høj, sammenlignet med C7705. Specielt når man tænker på at Samsung er lysår foran på design, og til dels også multimedia-delen. Så hvis billedet også er bedre, så virker det næsten dumt at bruge penge på GT20, hvis pladsen ikke er noget problem.
Af Shooter DK
#116109
så nu er det efter min mening både samsung c7705 og panasonic GT20 der er et flop så nu venter jeg spændt på anmeldse af LG PX950 og hvis den heller ikke levere så må det blive panasonic VT20.
Af Senic
#116117
noxity skrev:Hvordan ligger GT20 i forhold til C7705 rent billedmæssigt?

For C7705 er kun 1000kr dyrere for 8" mere. Med andre ord så synes jeg at prisen på GT20 virker ret høj, sammenlignet med C7705. Specielt når man tænker på at Samsung er lysår foran på design, og til dels også multimedia-delen. Så hvis billedet også er bedre, så virker det næsten dumt at bruge penge på GT20, hvis pladsen ikke er noget problem.
Lysår foran ?!? Lyder ikke til du har set skærmen i virkeligheden eller prøvet multimedia/internet-delen - er slet ikke så ringe endda? Men synes du har lidt ret ifht. prisen. 1000 kr for 8" ekstra er ret billigt!!
Som jeg læser testen har GT20 samme billedkvaliteter som G20 dog med den nye phosphor. Så lyder til at C7705 og GT20 er meget lig hinanden. Ser bare færre ulemper ved GT20 - Linebleed, buzz og retention (som der godt dog er en smule af på G20).
Af Senic
#116118
Shooter DK skrev:så nu er det efter min mening både samsung c7705 og panasonic GT20 der er et flop så nu venter jeg spændt på anmeldse af LG PX950 og hvis den heller ikke levere så må det blive panasonic VT20.
Hvor i er det du ser floppet ? prisen ? Tror ikke du skal forvente nogen "TOP-test" fra LG 950.
Forstår ikke at du kalder dem for flop, da du selv skriver at hvis LG'eren ikke kan leveres så må det blive til en VT20. Hvad er det VT20 leverer så meget bedre end GT20 - det er ret så minimalt. :s
Brugeravatar
Af MigSelv
#116119
noxity skrev:Hvordan ligger GT20 i forhold til C7705 rent billedmæssigt?

For C7705 er kun 1000kr dyrere for 8" mere. Med andre ord så synes jeg at prisen på GT20 virker ret høj, sammenlignet med C7705. Specielt når man tænker på at Samsung er lysår foran på design, og til dels også multimedia-delen. Så hvis billedet også er bedre, så virker det næsten dumt at bruge penge på GT20, hvis pladsen ikke er noget problem.
Hej
Design er smag og behag, derfor ikke et brugbart parameter ( for andet end køber )..