Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mysen
#118390
Du kan kun stille på HDMI sortniveau, når du har et input fra HDMI f.eks. en PS3. Jeg mener at den som standard står på low første gang du prøver.
Af gizmo69
#118394
Takk. Hvordan får jeg forandret hdmi sortniveau til low? Jeg forandra forresten skarphet til +12. Syns det blir bedre bilde... 0 blir for blasst...
Af Mysen
#118408
Du skal ikke ændre den til low. Den står på normal så længe du bruger tv-signal, og det er bare sådan det er.
Smid en dvd/bluray i en afspiller forbundet med HDMI, og du skal til at indstille denne indgang præcis på samme måde. Til gengæld får du her lov til at sætte HDMI sortniveau til low.
Af don olsen
#118466
Kan nogen fortælle mig om Samsungs iPhone app kan benyttes som remote til C7705'eren?
Af BigAl
#118492
don olsen skrev:Kan nogen fortælle mig om Samsungs iPhone app kan benyttes som remote til C7705'eren?
Det kan du tro den kan., og det funker bare.
Af Insignia
#120334
Jeg har når for 3 uker siden mottatt min PS50C7705.
Den må levers tilbake....store store problemer med midlertidig innbrenning..:////
Af Mysen
#120350
uh. Så blev jeg nysgerrig.. Hvad med et androidprogram, der kan det samme? Sidder nemlig og overvejer min første smartphone og vakler imellem den überpopulære iPhone og den nye Desire Z.
Af Mysen
#122658
Du går ind på Menu--> indstillinger --> generelt.
Her kan du slå spiltilstand til, hvilket får input lag ned på et minimum.
Af fk
#123791
Jeg har også fået dette TV i 502 og er egentlig ganske tilfreds. Dog er der en ting som ikke virker helt tilfredsstillende:
Når man går ind i EPG'en er der øverst til venstre en plads hvor kanalen som bliver set skal vises. Denne funktion virker på mit eksemplar kun for DR2. På de andre kanaler bliver der kun vist en "snurrebasse" :)
Er der andre der har tilsvarende problemer og hvad kan der gøres?
Brugeravatar
Af Weissbier
#123807
fk skrev:Jeg har også fået dette TV i 502 og er egentlig ganske tilfreds. Dog er der en ting som ikke virker helt tilfredsstillende:
Når man går ind i EPG'en er der øverst til venstre en plads hvor kanalen som bliver set skal vises. Denne funktion virker på mit eksemplar kun for DR2. På de andre kanaler bliver der kun vist en "snurrebasse" :)
Er der andre der har tilsvarende problemer og hvad kan der gøres?
Til lykke med et godt fjernsyn. Det er det samme her hos mig med EPG'en, og svaret er, at der desværre ikke noget at gøre ved det. Det er et kompatibilitetsproblem mellem Samsung og din tv-udbyder.
Af miko
#123826
Nu har jeg haft 50"eren siden sidst i juli, og vil gerne fortælle at jeg nu må skrue op for lyset nu.
Ret plusligt, de sidste 14 dage, efter at have kæmpet med retention og "dårligt" sortniveu, har jeg sgu en skærm med meget dybt sortniveu og meget mindre retention.
Plejer at se retention på undertekster, når billedet skifter, men ikke mere.
Det har kostet i el, fordi jeg har kørt rulleren meget. Alt i alt, ca. 1200-1500 timers indkøring! Men så har jeg også den bedste skærm jeg har set til DD.
Ærgeligt nok er den ikke stor nok til mig, så jeg tager chancen med 63"eren!
IIIhar! :D
Af BHFanatic
#123827
MrMoesgaard skrev:Hej, jeg oplever, når jeg spiller COD black ops, en enorm mængde controller lag/forsinkelse? Hvad kan jeg gøre ved det?

Mvh. Moesgaard.
Dette tv er faktisk perfekt til gaming, er hardcore COD gamer og syntes faktisk den er skarp, har haft flere forskellige lcd skærme, men intet kan måle sig med PS50c7705 indtil videre :)

Tjek denne test http://www.dday.it/redazione/1637/DDay- ... l#pagina-1 ;)
Af JesperAndersen
#125475
Jeg har lige købt dette Samsung TV, som jeg har lidt blandet oplevelser/farve-problemer med.
Jeg har indstillet det som Rasmus foreskriver, dog har jeg valgt "normal" i stedet for "varm II" i valget af farvetone ( synes at farverne bliver ALT for overvældende/kunstige v. "varmII"), og har indstillet kontrast på 88 og skarphed på 80 - jeg kan godt se at det er voldsomme settings i forhold til de af Rasmus' anbefalede settings ( = 0), men billedet mangler simpelthen skarphed om ikke jeg justerer meget op på kontrast og skarphed!

Mine farveproblemer er som følger; jeg har svært ved at få en "dyb sort" ( og det selvom at jeg har valgt "mørkest" under "sort tone") - hvad gør jeg ?...eller er "sort" bare ikke sort på dette TV ?

Og helt overordnet synes jeg at der er en form for "grynethed" i billedet, virker som om at farverne ikke er "rene" -kan man gøre noget ved dette rent just. mæssigt ? ( - tænker om dette måske skyldes netop fraværet af "dyb sort" ??)

...og så det lidt "mærkelige"; jeg fornemmer at billedets farve-kvalitet kan være skiftende, forstået på den måde at nogen oplever jeg at billedet bare står super flot - andre gange at der ser forfærdeligt ud....som om at elektronikken "switcher" ..??...- eller er det blot mig som ser syner ( indrømmet, jeg er MEGET opmærksom/fokuseret på billedets kvalitet, da jeg evt. skal benytte mig af returret senest i næste uge)

Til sidst et par "betjenings-spørgsmål"; kan man vælge Tv'et til hhv. 576, 720 og 1080I/P??? - eller foregår det helt automatisk ?

Og hvad betyder/indebærer "farverum" - indstillinger ? ( eller; det ved jeg godt - men fornemmer en forskel i farvemætningen om jeg vælger f.eks. "Bugertilpasset" fremfor "Auto" - er der er forudindstillet pre-setting i disse ? )

Når al dette er sagt, så synes jeg faktisk at TV'et har et fint billed - især ved HD. Men kommer fra Pioneer 428XA, hvor sort bare er SORT, og billedet er helt "rent" - er Samsung trods alt bare "ikke bedre end som så" på ren billedkvalitet end mit 3 år gamle Pioneer ?

På forhånd mange tak for hjælp/inputs.

MVH
Jesper
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13