Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af 6100Haderslev
#132138
Jeg har kabel TV via vores grundejerforening (GodTone der står for det). Og ja jeg prøvede flere forskellige indstillinger. Jeg prøvede også at kalibrere ud fra de anbefalinger der ligger herinde. Det blev det ikke bedre af.

Jeg tror/håber det var en mandagsmodel jeg fik. Jeg havde også lidt problemer med foden/soklen til TV´et. Det var som om det ikke kunne stå 100% lodret. Med ville tippe lidt forover.
Af lennon
#132142
6100Haderslev skrev:Jeg har kabel TV via vores grundejerforening (GodTone der står for det). Og ja jeg prøvede flere forskellige indstillinger. Jeg prøvede også at kalibrere ud fra de anbefalinger der ligger herinde. Det blev det ikke bedre af.

Jeg tror/håber det var en mandagsmodel jeg fik. Jeg havde også lidt problemer med foden/soklen til TV´et. Det var som om det ikke kunne stå 100% lodret. Med ville tippe lidt forover.
Og du er helt sikker på at du fik aktiveret den digitale tuner, så du ikke fik kanalerne analogt ? ?
Ellers tror jeg også på et defekt TV.
Af 6100Haderslev
#132143
Yes. Når man tænder TV første gang spørger det om man bruger kabel TV, sattelit (parabol) eller luft signal. Man kan vel ikke vælge fejl ved at vælge "kabel" ?
Af lennon
#132181
6100Haderslev skrev:Yes. Når man tænder TV første gang spørger det om man bruger kabel TV, sattelit (parabol) eller luft signal. Man kan vel ikke vælge fejl ved at vælge "kabel" ?
Det har jeg ikke helt styr på . Men nogle har skullet vælge et andet land end DK for at kunne se digitalt kabel . Under alle omstændigheder er du vel på det digitale net hvis du kunne se DRHD . . ?
Af 6100Haderslev
#132182
lennon skrev:
6100Haderslev skrev:Yes. Når man tænder TV første gang spørger det om man bruger kabel TV, sattelit (parabol) eller luft signal. Man kan vel ikke vælge fejl ved at vælge "kabel" ?
Det har jeg ikke helt styr på . Men nogle har skullet vælge et andet land end DK for at kunne se digitalt kabel . Under alle omstændigheder er du vel på det digitale net hvis du kunne se DRHD . . ?
Jeg må sgu indrømme, at jeg ikke lige ved om DRHD var der. Men det er jeg faktisk ret sikker på det var. Men jeg er sikker på at DR Update var der, og den ligger vidst kun digitalt.
Af coffee
#133682
Findes samme model uden 3D, og hvad ville den så hedde.
Af netfors
#133684
coffee skrev:Findes samme model uden 3D, og hvad ville den så hedde.
Nej. 3D er mere eller mindre standard udstyr i topmodellerne i dag. ;)
Af BrianL
#133739
Hej..

Har fået et c7705 og læs test og lavet indstiller som foreslået.

Men synes ikke jeg kan finde den der Cinema smooth der skal slørs fra? Hvor ligger den henne?

Samtidig synes jeg at have oplevet at der til tider er skygger rundt om menneskernes hoveder, andre der drøjer med det?

Har ikke laver kalibering, bare lavet indstillinger som de stod i det skema, er det forkert?
Af THM
#133804
BrianL skrev:Hej..

Har fået et c7705 og læs test og lavet indstiller som foreslået.

Men synes ikke jeg kan finde den der Cinema smooth der skal slørs fra? Hvor ligger den henne?

Samtidig synes jeg at have oplevet at der til tider er skygger rundt om menneskernes hoveder, andre der drøjer med det?

Har ikke laver kalibering, bare lavet indstillinger som de stod i det skema, er det forkert?
nej det noget af det nærmest du kommer uden en prof kalibrering...
mener at have hørt at cinema smoth kun er tilgængelig når du ser noget gennem hdmi indgangene....
Af BrianL
#133888
OK - Jeg prøver at lade den står der.

Hvad med skygger omkring hovedet på personerne, andre der oplever det som en fejl..

Synes det er meget tydeligt til tider, og træls at se på.. Nogen idér til løsning af dette?
Af kinoha
#136535
Jeg har nu haft dette fantastiske tv i 3 uger - og oplever 7-9-13 ingen buzz og kun en smule retention (specielt efter tekst-tv).
MEN, jeg er stort set inde i menuen hver dag for at prøve at indstille korrekt.
Jeg har prøvet Rasmus' indstillinger og Dennis Thomsen's indtillinger, men uanset hvad jeg gør, syntes jeg at der er et rødligt skær over det hele, specielt ansigter og det der burde være en hvid baggrund har også et rødligt skær.
Der er jo sindsygt mange indstillingsmuligheder ift. mit gamle CRT-tv, så jeg vil høre om der er nogen der har oplevet det samme og hvad I evt. har justeret ?
Iøvrigt er der også meget stor forskel fra kanal til kanal, men det kan tv'et jo næppe få skylden for :-)
Af StianDK
#145436
Hej alle :)

Har virkelig et kæmpe problem der har gået mig på de sidste par måneder. Købte 63 tommer udgaven af C7705`eren for nogen måneder siden.

Jeg er ikke nogen haj til fladskærme, men oplever nogen gange at stemmerne(lyden) ikke følger med billedet, hvorefter jeg er nød til at slukke og tænde for at den følger med igen. Dette er primært kun når jeg kører på skærmens signal og ikke min viasat boks(som kun er analog) ved ikk om det har betydning. Så vidt så godt.

Så har jeg lige investeret i en ny soundbar, også fra Samsung, og der følger lyden slet ikke med på noget tidspunkt(!) Der er ekko hvis jeg skruer op på begge. Er klar over at jeg kan indstille det manuelt på selve soundbaren, men uanset hvor langt jeg sætter den ned, halter den stadig lidt efter. Dette kan jeg bestemt ikke leve med, det er et kæmpe irritations moment og min forhandler jeg har købt den ved aner ikke hvad der er galt for han har ikke hørt om det før :( Han siger det må være skærmen.

Hvad er der galt? Det kan da simpelthen ikke passe at de to produkter ikke sku kunne køre smooth sammen?

Venlig hilsen Stian :((
Af rkc
#145467
prøv menu--lyd--ekstra indstilling, der kan du indstille forsinkelse.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13