Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hagbard30
#113682
Hej Aflat.

Jeg er imponeret over designet og ambilight funktionen.

Fjernsynet giver en hel del reflektion i glasfronten som nævnt i testen, så jeg køber et mørklægningsgardin til stuen, idet mit TV er placeret modsat et vindue med kraftigt lysindfald.

Jeg kan godt li' menuen, hvor det er muligt at navngive f.eks. sin playstation eller HD-boks fra yousee og så finde den hurtigt, fremfor at skulle igennem 4 AV kanaler.

Jeg bruger pt. ikke internetfunktionen, men kommer muligvis til at koble internet på PS3'eren på sigt og køre det den vej igennem.

Alt i alt er jeg tilfreds med mit køb. Dog skal det siges, at jeg fik det til en yderst fordelagtig pris via en bekendt som arbejder i TV branchen - ellers havde jeg formentlig valgt noget andet.

Held og lykke med dit valg og dine overvejelser

Mvh.

Hagbard30
Af M-Sniper
#115833
Uhhhh jeg venter spændt.....

hvornår tror du du får tid Rasmus....
Af rolighed
#115835
Ja, kom nu. Hvor lang tid kan det tage!?! ;)
Af rolighed
#116683
Rasmus Larsen skrev:Så er 3D-brillerne modtaget. Jeg regner med at have noget online i næste uge omkring 3D på 8605H :)
Nå Rasmus. Hvordan synes du selv det går?
Af siccio
#116816
Måske Rasmus er løbet ind i det problem flere omtaler på avforums Philips 8605/9705 tråden.
At Philips 3d tv ikke helt dur til 3d.
Flere er stødt på problemet, så spændene om Philips selv kan løse det med ny opdatering, ellers må man da håbe de falder i pris...
Af bjørn75
#122781
Vurderer denne TV'en, men er litt i tvil angående refleksjonene.
Kan noen si hvordan refleksjonene er i forhold til en CRT TV ?
Har en god del refleksjoner på min gamle CRT, men jeg synes ikke det er et problem.
Bjørn
Af siccio
#123146
Hej Bjørn75
Har lige bestilt 46pfl8605H, og skal nok tjekke refleksionerne ud når jeg får det leveret.
Umiddelbart syntes jeg ikke set i butik, at det reflektere mere iforhold til crt.
Samtidigt er det jo utroligt lystærk, hvilket kompensere en del.
Af siccio
#123367
Har fået leveret mit 46PFL8605H.
Og er virkelig glad for skiftet og overbevist om jeg har lavet det rigtige køb.
Min første "fladskærm" og mine kriterier er opfyldt tilstækkeligt, specielt efter jeg brugte de indstillinger fra din test af 40" modellen Rasmus super siger jeg bare.
Med hensyn til refleksioner er det svært at vurdere hvor voldsomt det er på denne grå tid af året, men det virker stærkt på lys kontra mit gamle crt.
Så tror ikke jeg får problemer.
Af Araknomani
#152574
Skærmen er iøjeblikket på tilbud i Bilka til 7.999,- for den store 52". Er det en god pris eller er der bedre alternativer på markedet?

Er det muligt at anvende sin smartphone som fjernbetjening til denne model?
Kræver den en speciel wifi-dongle?