Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Manic Muppet
#108303
En højde på 20,6cm? Det kan da ikke passe? :)
Lyder ellers som en spændende skærm. Har den nogen USB indgange?
Af Hemanse
#108306
endelig et review af denne skærm, dog er jeg stadig ikke imponeret over 120hz skærmene, glæder mig dog til at se jeres test af asus skærmen, nogen eta på hvornår i får den klar?
Af Wendigo
#108307
For dårligt der ikke er mere styr på sort niveauet endnu :((

Eneste håb fra mig af nu hvis det skal blive en 120hz skærm, er at den asus virkelig skiller sig ud fra de andre.
Af sonsora
#108327
Jeg er også meget interesseret i at vide hvornår der kan komme en sammenligning med ASUS svar på en 120hz.. Nogen ca. idé om hvornår den kommer op?
Af Sick_Mambo
#108458
Hvordan ser det ud med refleksioner i overfladen på den?

Såvidt jeg har læst har Asus modellen en glossy overflade med mange refleksioner.
Af CoCantz
#117564
Da jeg overvejer at købe denne skræm (venter også på ASUS-review), har jeg kigge nærmere på, hvad nettet siger om den. Til min overraskelse stemmer basis factsheet ikke over ens.

Kan i bekræfte jeres info på skærmen - fx kontrastforhold eller at den har 3 ms?
LG selv siger nemlig 5 ms
http://www.lg.com/uk/it-products/monito ... W2363D.jsp

Jeg kan se nogen steder (fx Komplett.dk) kalder den W2363D-PF. Jeg ved ikke, om der er flere modeller med forskellige stats, og det kan skabe forvirringen.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#117586
Manic Muppet skrev:En højde på 20,6cm? Det kan da ikke passe? :)
Lyder ellers som en spændende skærm. Har den nogen USB indgange?
Beklager de sene svar. Jeg havde ikke fået kigget i denne tråd.

Det er hermed rettet. :) Nej, ingen USB.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#117589
Sick_Mambo skrev:Hvordan ser det ud med refleksioner i overfladen på den?

Såvidt jeg har læst har Asus modellen en glossy overflade med mange refleksioner.
W2363D har en mat overflade, så der er ingen kritik på dette punkt. :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#117590
CoCantz skrev:Da jeg overvejer at købe denne skræm (venter også på ASUS-review), har jeg kigge nærmere på, hvad nettet siger om den. Til min overraskelse stemmer basis factsheet ikke over ens.

Kan i bekræfte jeres info på skærmen - fx kontrastforhold eller at den har 3 ms?
LG selv siger nemlig 5 ms
http://www.lg.com/uk/it-products/monito ... W2363D.jsp

Jeg kan se nogen steder (fx Komplett.dk) kalder den W2363D-PF. Jeg ved ikke, om der er flere modeller med forskellige stats, og det kan skabe forvirringen.
Asus testen er online. Se linket ovenfor.

Mht. specifikationerne, så lader det til at LG oplyser lidt modstridende ting. Der findes dog kun en model. Betegnelsen med PF er blot en tilføjelse, som ikke altid angives.

5 ms specifikationen er udtryk for det man kalder black/white responstiden og 3 ms er udtryk for grå-til-grå responstiden. Det er blot to forskellige måder at måle responstid på. Husk dog samtidig på, at responstiden ikke kan bruges til særlig meget. Den er kun et udtryk for hvor lang tid det tager at foretage det hurtigste farveskift på skærmen - ikke noget om hvor lang tid det tager i gennemsnittet. Og der kan være ret stor forskel.
Af martin j
#123134
Hej. Først vil jeg sige at du har skrevet en rigtig god anmeldelse!

Dernæst har jeg et spørgsmål til indgangene. Hvis jeg skal have mulighed for at gøre brug af de 120 Hz, skal jeg så have et specielt grafikkort der understøtter skærmen?

Jeg sidder på en bærbar computer, mere specifikt en Zepto Nox, hvor jeg har HDMI udgang. Men er det i så fald ikke muligt for mig at få 120 Hz ud af skærmen, eller kan man ordne det med en converter eller lignende?? På forhånd tak for svar :)

Martin