Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#106236
Testen Dell SX2210T er nu online. SX2210T er en 22" multi-touch skærm, som kan styres med fingrene. Den har et TN panel og er rettet mod multimedie brug.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1277886885

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Af Snurrerundtlyd
#106295
Er det muligt at hænge den på væggen, evt. med et ekstra beslag?
Der er en del der ønsker at bruge en touchskærm hængende på væggen til en "køkkencomputer".
Brugeravatar
Af azrael
#106297
Har lige en lille kommentar til specifikationerne. Der står, at skærmen kan vise 16,7 millioner farver. Omvendt står der, at hver farvekanal har af 6 bit. De to ting udelukker hinanden. Selv hvis man regner dithering ind i det, så vil et 6 bit panel aldrig kunne vise 16,7 millioner farver.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#106312
Snurrerundtlyd skrev:Er det muligt at hænge den på væggen, evt. med et ekstra beslag?
Der er en del der ønsker at bruge en touchskærm hængende på væggen til en "køkkencomputer".
Nej, desværre. Der er ingen vesa huller og foden sidder mere eller mindre fast, med mindre man er lidt kreativ. Og det er jo i sig selv et lidt dumt træk fra Dells side.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#106313
azrael skrev:Har lige en lille kommentar til specifikationerne. Der står, at skærmen kan vise 16,7 millioner farver. Omvendt står der, at hver farvekanal har af 6 bit. De to ting udelukker hinanden. Selv hvis man regner dithering ind i det, så vil et 6 bit panel aldrig kunne vise 16,7 millioner farver.
Tak for rettelsen. Jeg har fået rettet min copy paste fejl, så der nu står op til 16.2 millioner farver. :)
Af forzajuve24
#121410
har lige fået denne skærm ind af døren...

nøøøjjj hvor er det belastende at man ikke kan ramme præcist.. jeg har dog nogle okay størrelse fingre, men selvom jeg bruger en fin touch-screen pen, så fungerer det fuldstændig håbløst....

er meget meget skuffet, troede der var mere potentiale i touchskærme...

når man trykker et sted er den automatisk lidt for meget til venstre og lidt oppe over, og nej synes ikke det er noget jeg kan vænne mig til...

øv øv- havde lige håbet at børnene kunne bruge denne skærm, og at jeg selv kunne bruge den som jukebox....