Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jeanette
#103878
Hej,

jeg har lige fået Canal Digital med HDTV-boks med harddisk, og har to spørgsmål om, hvordan man tænder for hhv. boks og TV. Det står der nemlig ikke noget om i brugervejledningen ;-)

Når den har været tændt, kan man sætte den på standby ved at trykke een gang på tænd/sluk-knappen. Hvis man trykker en gang mere slukker boksen helt, og hvis man trykker en tredje gang starter den op på ny.

Det er den eneste måde, jeg indtil nu har kunnet tænde den på. Dvs. fra standby skal jeg først slukke den helt og derefter starte den påny. Kan man starte den fra standby, og i så tilfælde hvordan?

Vi har et Panasonic V10 TV, og når vi tænder det, tænder det på almindeligt TV, og vi er så nødt til at gå ind at vælge HDMI-indgangen, som boksen er tilsluttet (også selvom den står på den rigtige i forvejen), før TV'et viser Canal Digital-kanalerne. Kan det gøres på en nemmere måde?

På forhånd tak for hjælpen!

Hilsen
Jeanette
Brugeravatar
Af MigSelv
#103889
Hej igen
Din boks kan ikke styre Panas Viera-link, du skal derfor vælge HDMI input manuelt.
Din boks' on/off knap tèr sig ubekendt. Jeg har 2 typer HD bokse fra CD ( med og uden HDD ), her slukker et tryk og tændes med et tryk.

Hilsen

Jens