Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#103584
Testen af Alienware AW2310 er nu online. Alienware AW2310 ern en 120 Hz skærm, som vi før har kaldt næste generation af gamer skærme. AW2310 understøtter også 3D og har et Full HD panel.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1275900387

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Af Larsdk
#103595
Skal man bruge Nvidia 3D brillerne? og skal der bruges et Nvidia grafikkort?

Er selv ATI mand :D Kan man evt. bruge de briller man får med hvis man har et Samsung 3D tv?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#103596
ATI har stadig ikke noget 3D system på markedet, men mon ikke det bare er et spørgsmål om tid i disse 3D tider? :)

Men ja, det kræver et Nvidia grafikkort og Nvidias egne 3D briller. Lige pt. tror jeg ikke man kan bruge andre 3D briller, da de skal kommunikere med den lille enhed, som Nvidia sender med.

Jeg vil dog ikke afvise, at der kommer universal 3D briller. Det snakker man meget om for f.eks. 3DTV modellerne, da 3D brillerne ikke virker på kryds og tværs her :)
Af Wendigo
#103614
Tror vist godt jeg kan beholde min Sony FW900 24' Widescreen CRT skærm lidt endnu.

Til den pris, vil jeg have perfekt sortgengivelse, og ingen backlight bleeding.
Af Sick_Mambo
#103620
Har lige et spørgsmål.

Når man kører 2 dvi porte til skærmen og kører 120hz.
Er det så muligt at have en 3. fladskærm på displayport der kører 24hz? F.eks. et fjernsyn.

Tænker på radeon 58xx serien.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#103622
Sick_Mambo skrev:Har lige et spørgsmål.

Når man kører 2 dvi porte til skærmen og kører 120hz.
Er det så muligt at have en 3. fladskærm på displayport der kører 24hz? F.eks. et fjernsyn.

Tænker på radeon 58xx serien.
Du behøver ikke 2 DVI porte. Du skal bare have et dual-link kabel. Det ligner et almindeligt DVI kabel, men har bare flere "pins" i enden. Derudover skal dit grafikkort også have en dual-link DVI udgang.

Du kan se eksempler på hvordan de forskellige DVI kabler og udgange ser ud her: http://dsnimg.dell.com/images/external/ ... es.svg.png
Af thinkor
#103632
kom til at tænke på hvis man køber den her skærm, følger der så det der dual link dvi kabel med ? så man kan få 120 hz
Af [email protected]
#103685
thinkor skrev:kom til at tænke på hvis man køber den her skærm, følger der så det der dual link dvi kabel med ? så man kan få 120 hz
Der medfølger en række kabler: DVI, HDMI, USB (A/B), Audio (minijack). Du kan checke det stykke papir der fulgte med min skærm:

http://dl.dropbox.com/u/2910357/dell/QSG_West.pdf

Nb. Dell har af og til denne skærm til omkring 3300kr.
Af bird1
#112557
hejsa :)

er det muligt at kunne få nogen mål på bredden af dens ramme ?

kunne godt tænke mig den i portrit mode. men vil lige have nogen mål først :)


mvh simon
Af [email protected]
#112602
Skærmens ramme er 55cm bred, 32,5cm høj i kanterne og 33,5cm høj på midten.
Af bird1
#112925
jeg regner med du mener MM og ikke CM ?? har jeg ret
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#112942
Mon ikke blot det er skærmens fysiske dimensioner (kant til kant)?
Af [email protected]
#114050
hehe jep - det er rammens dimensioner. Selve kanten/rammen er cirka 17mm bred :-)
Af SONICDK
#141224
1: hvordan vil den kører med en konsol slået til fx en xbox eller ps3 vil billede kvaliteten være dårligere eller vil der være mere slør ?

2: vil jeg kunne sætte både konsol og pc til samtidig ?

3: hva opløsninger kan jeg kører med 120 hz og hvordan performer den ved fx 60 hz med hensyn til ghosting og slør ?