Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#100966
Anmeldelsen af Panasonic TX-P50VT20E er nu online. TX-P50VT20E viser 3D, har Infinite Black Pro panel og THX profil. .
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1274367182

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Af kjeppesen
#100970
Super fin anmeldelse.

Lyder til at være et virkelig fedt tv og faktisk relativ billig. En skam det ikke fås mindre så det kan passe til den lille lejlighedsstue...

Har du haft lejlighed til at kigge på lillebror'en V20 i 42"? Er billedkvaliteten her den samme som på VT20 og er der THX profil på denne også? V20 har ikke 3d vel?

Mvh.

Karsten
Af Rod1983
#100973
God anmeldelse rasmus. En ting der undre mig er sort niveauet. På hdtvtest.co.uk har de målt det helt ned til 0.006cd/m2 ;;). Jeg troede ikke at der var så stor forskel på "B" og "E"-modellerne? :s Eller er der?
Senest rettet af Rod1983 20. maj 2010, 17:58, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#100974
kjeppesen skrev:Super fin anmeldelse.

Lyder til at være et virkelig fedt tv og faktisk relativ billig. En skam det ikke fås mindre så det kan passe til den lille lejlighedsstue...

Har du haft lejlighed til at kigge på lillebror'en V20 i 42"? Er billedkvaliteten her den samme som på VT20 og er der THX profil på denne også? V20 har ikke 3d vel?

Mvh.

Karsten
Nej V20 har ikke 3D og kan heller ikke opdateres til det desværre. Jeg har haft lejlighed til at kigge lidt på den, men ikke gennemgående. Jeg regner med også at få den til test her på siden inden længe.
Af Long John89
#100977
ehh... Du skriver at i anmeldelsen at du sevfølgelig vælger"250 tommer"... ? Tror du ikk at du mener kun 50"... :D
Af Divindragon
#100979
Rasmus Larsen skrev: Nej V20 har ikke 3D og kan heller ikke opdateres til det desværre. Jeg har haft lejlighed til at kigge lidt på den, men ikke gennemgående. Jeg regner med også at få den til test her på siden inden længe.
Testen må siges at være vældig omfattende og rigtig lækker læsning!

Jeg ville gerne høre dig om 3D er det eneste som adskiller sig væsentligt i mellem VT20 og V20?

Og dernæst har du et "løst" bud på hvornår en V20 test ville være klar?

Igen tak for en rigtig fed test
Af kasper30
#100987
Hej,

Hvordan med støj ? - jeg har bemærket at VT20 har 4 blæsere....
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#100988
Rod1983 skrev:God anmeldelse rasmus. En ting der undre mig er sort niveauet. På hdtvtest.co.uk har de målt det helt ned til 0.006cd/m2 ;;). Jeg troede ikke at der var så stor forskel på "B" og "E"-modellerne? :s Eller er der?
De har fået fat i noget lidt bedre udstyr henne på hdtvtest.co.uk. Det kan være svært at sammenligne på tværs af måleenheder - primært når det ikke er de samme. Derfor skal hdtvtest.co.uks måling helst sammenlignes med deres måling på Pioneer KURO, mens vores skal sammenlignes med vores egen måling på Pioneer KURO.

Jeg må dog stille mig lidt undrende overfor hdtvtests måling 0,006 cd/m2 lyder usandsynligt lavt. Jeg observerede, at VT20 bestemt ikke er fuldstændig sort i et helt mørkt lokale. Det samme observerede bantam i hans test og gik endda så langt som til at sige, at forskellen ikke var særlig stor kontra G20.

Det jeg har set i praksis er hvert fald ikke så lavt som hdtvtest angiver. Men som nævnt, er jeg enig i at sort er dyb, men dog ikke helt på Pioneer niveau.

Jeg spekulerer i om hdtvtest måler i footlambert (en anden angivelse for lys) men får skrevet cd/m2. Det kunne noget godt tyde på. 0,006 fL (footlambert) er 0,021 cd/m2.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#100989
Long John89 skrev:ehh... Du skriver at i anmeldelsen at du sevfølgelig vælger"250 tommer"... ? Tror du ikk at du mener kun 50"... :D
Ikke hvis man ligesom mig havde 25 VT i 50 tommer og stillede dem sammen 8)

Ej det var bare et lille sjovt indslag da jeg har fået valgt 250 tommer på det billede jeg har taget. PS3 fortsætter i øvrigt op - formentlig til 999 tommer. Hvem der så har en så stor skærm, ved jeg ikke helt. Jeg synes dog, at det at PS3 registrerer VT20 som et 3DTV er interessant. Umiddelbart burde dette kun virke med HDMI 1.4.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#100990
Divindragon skrev:
Rasmus Larsen skrev: Nej V20 har ikke 3D og kan heller ikke opdateres til det desværre. Jeg har haft lejlighed til at kigge lidt på den, men ikke gennemgående. Jeg regner med også at få den til test her på siden inden længe.
Testen må siges at være vældig omfattende og rigtig lækker læsning!

Jeg ville gerne høre dig om 3D er det eneste som adskiller sig væsentligt i mellem VT20 og V20?

Og dernæst har du et "løst" bud på hvornår en V20 test ville være klar?

Igen tak for en rigtig fed test
Jeg er ikke helt sikker. V20 ligner hvert fald på papiret samme egenskaber, så meget kan tyde på det. Prisforskellen mellem de to er dog ikke stor lige nu, så mon ikke VT20 er pengene værd? Så har man hvert fald muligheden for 3D - også selvom man ikke bruger det lige med det samme.
Eller er du mere til V20 designet? :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#100991
kasper30 skrev:Hej,

Hvordan med støj ? - jeg har bemærket at VT20 har 4 blæsere....
De starter ind i mellem her på de varme dage (f.eks. i dag, hvor VT20 stod lige i solen, da jeg testede 3D og solskin) med solskin, men ellers hørte jeg dem ikke rigtig. De høres ikke rigtig fra fronten, men jeg kunne godt høre dem hvis jeg stod meget tæt på eller hvis jeg lagde hovedet ned til bagsiden.
Af Peter VTEC
#100992
Tak for en rigtig god test af VT20 Rasmus :)

Jeg vil godt lige indskyde til alle der spørger omkring sort niveau, at en Pioneer Kuro 9G ikke er fuldstændig sort heller, i et helt mørkt lokale er det meget tydeligt at se skærmen faktisk er nærmere mørkegrå end sort ved et tomt indput eller en mørk film, grunden til jeg nævner det er at det lyder som om mange måske tror at en Kuro er perfekt hvad angår sort, det er den altså ikke.

Rasmus, jeg har et spørgsmål for du skriver at VT20 er det bedste Tv man kan købe idag, men hvad med B&O Beovision 7-55 er den ikke stadig en bedre billedperformer end VT20 er?
Af Prodigy
#100995
Super fin test, og lyder som et virkeligt lækkert Tv!

Med fare for at blive stemplet som DVB-S psykopaten på forummet, så bliver jeg altså også lige nødt til at høre om det er korrekt at VT ikke har DVB-S tuner ?? jeg var ellers sikker på at den havde det..
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#100997
Prodigy skrev:Super fin test, og lyder som et virkeligt lækkert Tv!

Med fare for at blive stemplet som DVB-S psykopaten på forummet, så bliver jeg altså også lige nødt til at høre om det er korrekt at VT ikke har DVB-S tuner ?? jeg var ellers sikker på at den havde det..
Det har den. Jeg har rettet det til en hak nu :)

I afsnittet omkring funktionalitet har jeg også vist hvordan DVB-S tunerne fungerer. For det fulde udbytte skal man dog have sit programkort med i Tv'et.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7