Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jingle
#120791
1 ting man lige skal holde for øje er at når TVet blvier sat op i butikkerne, så komemr skærmen som det første frem med hvilken opsætning man vil ahve og her får man 2 valgmuligheder, privat brug hjemme i stuen eller opsætning i butik.

butikkerne vælger så butiks opsætningen må man gå ud fra, og det er jo så allerede her man ikke kan bruge det man ser til noget som helst, da den indstilling man vil bruge hjemme i stuen er en helt anden.

Så din oplevelse i butikken føler jeg ud fra det du skriver både er lidt favoriseret af en negativ holdnign til skærmen generalt, samt den indstilling der gør at de netop ikke kan sammneligne den med det du ville se hjemem i stuen, jeg oplever i hvertflad intet i den grad du omtaler det og andre ting slet ikke.

Man kan godt hvis man bevæger hoved hurtigt fra side til side, se det man kalder regnbue slør, lidt grønlig slør, men det forkommer jo også ret uintersandt i og med de færreste nok ikek lige frem sider og svinger med hoved frem og tilbage mens de kikker TV. og det er kun meget svagt så godt som ikke til stedeværende.

Skærmen er nok det bedste jeg har set indtil viderer, den forkommer naturlig uden det kunstige krystal glitter klare fnider som LED/LCD skærmene lider under, det som mange andre "tror" er et klart og fejlfrit billede.
Måske ser det mere detaljeret ud eller mere klart, men spørgsmplet er i virkeligheden om det er sådan det var tiltænkt at skulel se ud fra producenten af filmen af, elelr om det blot er TVet som tilføler dig noget "ekstra" Enthusiaterne er jo ikke i tvivl, de vil have det på den måde film produceren havde skabt filmen og tiltænkt den at se ud og ikke på den måde ens øjne synes at filmen ser flot ud.
Af Killroy
#124772
har et spørgsmål til VT20 serien

har den sidste tid holdt øje med priserne på skræmene da fruen og jeg egentligt gerne vil have et meeen det ville ikke gøre noget vis den faldt lidt i pris

nu ser jeg så at flere steder er 46" faldet til en billigere pris end 42"

er det rent tilfælde udbud og efterspørgelse

eller er der kendte problemer med 46" kontra de andre

PT har http://tvoutlet.dk/ 46" til 12.095kr hvor 42" koster 13.995kr

og flere steder ser man det er meget tæt på hinanden i pris eller som her at 46" er den billigste af de 2
Af lrev 1-2
#124789
Hej.

Det er en fejl-skynd dig og få den bestilt.46" har faktisk i en periode været DYRERE end 50" versionen af samme model(bla. hos Wupti),så jeg er sikker på at dette er en fejl,men bestiller du den får du den sikkert til prisen.

lrev
Af Michel 65
#162583
hvis jeg vil gå ind i viera cast for at se fx. youtube kommer den frem med: Forbindelsen til serveren afbrudt , (fejl 007) tænkte om der er nogen da kan hjelpe mig....vil så gerne ved om da er evt fejl på tv.....
Af THM
#162605
Michel 65 skrev:hvis jeg vil gå ind i viera cast for at se fx. youtube kommer den frem med: Forbindelsen til serveren afbrudt , (fejl 007) tænkte om der er nogen da kan hjelpe mig....vil så gerne ved om da er evt fejl på tv.....
nej der er ikke fejl.
gå ind i indstillinger -> opsætning af netværk-> vælg netværkstype og skriv evt adgangskode hvis det er trådløst. gå dernæst ned i test forbindelse.
Af Michel 65
#162609
Forsøgte at slukke min router og nu kommer jeg igennem alle "check points" på vt 20'eren undtagen det sidste:"Kontrol af kommunikation med server". Nedenunder siger den "Forbindelsen til serven blev afbrudt
Af purtsak
#162617
killroy hvis du vil give en god pris kan du bare købe mit 50 vt30y :)
Af purtsak
#162619
ups kan se den var gammel den besked sorry
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7