Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af iznogood
#101160
Hej Bryann,

Hvor hurtigt er kanalskift? Jeg er nemlig super-zapper så det er en vigtig parameter for mig :)
Af sejerø
#102264
hej bryann. Jeg overvejer vikelig at købe lg s le850. Efter din mening er det så beder end panasonic g20 med henhold til bilede kvalitet eller er det en smags sag . for desigen er lg jo langt foran. jeg ser meget sport hvordan klare den det. Hd billed er det en fryd for øjet . har det nogne negative sider
Af Bryann
#103659
Kanalskift er rigtig hurtigt på denne skærm. Min kæreste zapper også på livet løs, og det tager under 1 sekund at skifte kanal.

Efter min mening er det her det bedste LCD TV jeg til dato har set. G20 er også et rigtig godt TV, specielt til prisen, det er bare ærgeligt de ikke kan lave det ordentligt.

Billedkvaliteten er efter min mening bedre på LE850. Jeg føler billede virker mere naturligt, måske en anelse køligere i billedet, end G20 som havde et varmere billede.

Af negative sider er der kun 3 jeg kan kun komme på 3 små:

Glaspladen foran er super flot, giver god kontrast, men giver lidt flere reflektioner end G20 - Dette genere mig dog slet ikke, det er ikke værre end et CRT TV.

Stikkene på bagsiden vender mod væggen - Dette var noget bøvl da det skulle op på væggen. Heldigvis har jeg kun min PS3 sluttet til, så kan nøjes med at bruge den ene HDMI indgang som sidder i siden af TV'et. Men skal jeg koble flere ting til, skal jeg have fat i vinklet stik.

Halo effekten kan anes fra siden. Dette genere mig dog slet ikke, og du skal ud på siden af TV'et og rimelig tæt på, før de anes. Hellere det end clouding eller retention i mine øjne.

Sport klarer TV'et uden problemer. Var også et af mine kriterier da jeg skulle købe nyt TV, fodbold skal den kunne klare her op til VM. Og her står til TV'et til UG
Af Sylvest
#105877
zyborg skrev:Den USB-nøgle/-dongle, du nævner i anmeldelsen - Følger den med TV'et?
Nej den skal købes separat. Det er heller ikke alle mærker der virker. Jeg har prøvet både D-Link, Belkin og Level One uden held. Jeg er dog sikker på at LGs egen virker, den er dog også dobbelt så dyr som alle de andre :-(
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#106166
ajhals skrev:Ok jeg er MAX forvirret nu...... Prøv lige at se på overview over denne her test: http://www.televisioninfo.com/content/L ... w-1684.htm

Hvordan kan de komme frem til den konklusion, at skærmen har et "terrible blacklevel" på 0,42, når fx flatpanels finder at det er noget af det bedste på markedet på det område....:O?
Det kan være at du har slået local dimming fra og justeret på contrast. Uanset hvad, så lyder det dog dumt.

Ligesom der bliver sagt i indlægget lige efter dit, så er sort meget sort. Det skal der ikke rigtig måleudstyr til at konstatere :)
Af Soma
#110151
Jeg har købt dette tv men er lidt overrasket over at man ikke kan få lyd over forstærkeren via alm phonokabler. Er der nogle forslag til hvordan jeg kan få det? Min forstærker har kun phono indgange og ingen digitale
Af Novatic
#115366
Hvordan er input lag ved gaming på denne skærm?
Af Trolden
#115630
er der nogen herinde der er klar over om man kan bruge en extern Hdd til at loade film til det her tv..?
Af Stef
#127130
Er der nogen der har fået lavet målinger på THX profilen endnu?
Af BlaZZo
#139801
Mine forældre har lige købt dette TV. Og de er super glade for det.

Mit eneste problem lige nu er, hvordan fanden ændre man ens programmer så de står i den rækkefølge man selv vil have ??
Den manual der er med, der står intet om det. Håber der er en der har dette tv som lige vil være så flink at forklare det :D Der er sikkert en logisk måde at gøre det på, men jeg har ikke fundet den.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8