Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#96877
Er der udsigt til test eller anmeldelse af Samsung UE55C7705 LED-TV - jeg har set den i HI-FI klubben - og den ser ud til at have spændende specifikationer (USB/HDD optagelse og pausefunktion med ordinær USB harddisk - gør det muligt at optage digitalt). Hvordan er indtrykket af billedkvaliteten?
Jørgen
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#96879
Ja, vi satser stærkt på at anmelde både Samsungs nye LED/LCD modeller og plasma modeller. Jeg ved forhåbentlig mere i morgen, hvor vi skal ud til et pressemøde hos Samsung.
Af jln
#96888
Det lyder rigtig godt - glæder mig til da jeg overvejer anskaffelse af enten Samsung UE55C7705 LED-TV eller en af de nye Sony modeller KDL-52NX700 eller KDL-55EX500.
Jørgen
Af Edeling
#97043
Rasmus Larsen:

Efter du i går var til Pressemøde hos Samsung har du så nu mulighed for at oplyse nærmere om, hvornår vi kan se frem til en af dine fantastiske test af de nye Samsung-modeller?

Mange tak!
Af Hammer-Time
#98716
Jeg tror vi er rigtig mange som venter på testen af Samsung UE55C7000. Er den på trapperne, så vi kan nå at købe et fedt TV inden VM ?

Glæder mig meget til at læse testen :)
Af jobs
#103671
Tavsheden taler vidst for sig selv.

Ærgeligt, da jeg selv kigger på den skærm lige nu :(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#103674
Vi har desværre haft lidt envejskommunikation kørende med Samsung, så selvom vi har forespurgt om levering af disse TV, så har der været lidt stille i den anden ende. Der arbejdes på det.
Af jobs
#103677
yakken skrev:Vi har desværre haft lidt envejskommunikation kørende med Samsung, så selvom vi har forespurgt om levering af disse TV, så har der været lidt stille i den anden ende. Der arbejdes på det.
Ja, man er jo ikke altid selv herre over tingene. Takker for opdateringen :)
Af Dennis89
#129947
Ville lige høre om der nogensinde blev lavet en test af UE55c7705?

Har nemlig købt dette tv men kan ikke finde frem til en kalibreings guide. Hvis det er muligt at "tune" billed kvaliteten kunne det være rigtig lækkert, for jeg aner intet om indstilling af tv!
Af jobs
#129972
Dennis89 skrev:Ville lige høre om der nogensinde blev lavet en test af UE55c7705?

Har nemlig købt dette tv men kan ikke finde frem til en kalibreings guide. Hvis det er muligt at "tune" billed kvaliteten kunne det være rigtig lækkert, for jeg aner intet om indstilling af tv!
Jeg mener at have et link derhjemme, til en sådan vejledning. Checker lige når jeg er hjemme her til aften.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#129981
Dennis89 skrev:Ville lige høre om der nogensinde blev lavet en test af UE55c7705?

Har nemlig købt dette tv men kan ikke finde frem til en kalibreings guide. Hvis det er muligt at "tune" billed kvaliteten kunne det være rigtig lækkert, for jeg aner intet om indstilling af tv!
Du kan stort set genbruge den der ligger til testen af C8705. Tv'ene er meget identiske på billedsiden og har stort set samme indstillingsmuligheder.
Af Dennis89
#130017
Rasmus Larsen skrev:
Dennis89 skrev:Ville lige høre om der nogensinde blev lavet en test af UE55c7705?

Har nemlig købt dette tv men kan ikke finde frem til en kalibreings guide. Hvis det er muligt at "tune" billed kvaliteten kunne det være rigtig lækkert, for jeg aner intet om indstilling af tv!
Du kan stort set genbruge den der ligger til testen af C8705. Tv'ene er meget identiske på billedsiden og har stort set samme indstillingsmuligheder.
Kanon! Tak for det :)
Af jobs
#130099
Dennis89 skrev:
Rasmus Larsen skrev:
Dennis89 skrev:Ville lige høre om der nogensinde blev lavet en test af UE55c7705?

Har nemlig købt dette tv men kan ikke finde frem til en kalibreings guide. Hvis det er muligt at "tune" billed kvaliteten kunne det være rigtig lækkert, for jeg aner intet om indstilling af tv!
Du kan stort set genbruge den der ligger til testen af C8705. Tv'ene er meget identiske på billedsiden og har stort set samme indstillingsmuligheder.
Kanon! Tak for det :)
Skod også.

Håber den eksisterende kunne hjælpe. Jeg kom noget sent hjem i går, og glemte alt om det link.

Beklager.