Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af enclaude
#97948
Tak for en lækker anmeldelse.

Har lige to hurtige spørgsmål.

1. Har den digitale tuner mulighed for at optage programmer via. en ekstern harddisk eller noget i den stil? Kan ikke finde noget info om at fjernsynet skulle have indbygget harddisk?

2. Bør man overveje NX800 i stedet? Har de 100hz mere en mærkbar forskel?

Har prøvet at søge, men uden held desværre.

På forhånd mange tak :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#97972
1. Nej. Ingen optaget - hverken intern eller ekstern.
2. Nej, de ekstra 100 Hz gør ikke voldsomt meget forskel.
Brugeravatar
Af michelskovbo
#97975
Einar Helleland skrev: Og så må jeg tilstå, at jeg har slået Sony's ellers højt besungne Motionflow 100Hz fra; når denne funktion er slået til, får billedet et tydeligt video-agtigt præg. Det er muligvis en god ide at have det slået til, hvis man bruger skærmen til gaming, men da jeg selv primært bruger skærmen til DVD/Blu-ray, synes jeg altså, billedet bliver betydeligt bedre med Motionflow slået helt og aldeles fra :)
En smagssag :)
Jeg har set begge dele i demostration lige ved siden af hinanden, både på blu-ray og digital tv.
Jeg ville selv foretrække Motionflow slåes til så jeg slipper for hakkende billeder - men som sagt er det noget hver person selv tager stilling til.
Jeg synes ikke personligt at billedet bliver videoagtigt (har set det på Samsung hvordan det kan se ud) og det synes jeg slet ikke Sony'en gør i den grad :)
Af Cecilie
#101393
Jeg kunne godt tænke mig at vide, om man kan se internet sider på tv'et? Altså fx mail og google m.m.?
Eller er det kun de widgets og video applikationer som er installeret på forhånd man kan se?? :O