Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#95097
Anmeldelsen af Focal Sib XL er nu online. Focal Sib XL er skabt som højttalere til fladskærmen, der passer designmæssigt og dybdemæssigt til dagens fladskærme.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1269595766

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Af cami
#95110
Hej Rasmus, tak for anmeldelsen.

Jeg er pt. i en indlendende fase i min søgen efter et par baghøjttalere og en center som supplement til mine gulvhøjttalere - som så skal blive til et 5.1 setup, og har overvejet disse.

Har du en ide om hvordan de klarer sig sammenlignet med SA Talent?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#95123
Jeg har desværre ikke erfaring med System Audios produkter, men jeg ved et par lejligheder hørt Kef og B&Ws bud på små højttalere til fladskærmen, og her synes jeg Focal klarer opgaven bedre.

Focals højttalere synes jeg lyder som et fint bud på baghøjttalere pga. den gode balance i højttalere, men det kommer nok også lidt an på opsætningen - altså dine nuværende gulvhøjttalere. Hvilke har du pt?
Af cami
#95129
Jeg har nemlig pt. et par System Audio højttalere, men det er en del år siden de er købt (og jeg kan ikke huske hvad de nøjagtigt hedder, sidder på arbejdet lige nu), men det er nogen der minder om de nuværende SA 1550, og de spiller fremragende sammen med min Yamaha forstærker og cd-afspiller, men de er kun blevet brugt i et stereo setup, og hovedsageligt til musik.

De står allerede på hver sin side af tv'et, og kæresten har godkendt dem som stuehøjttalere også i fremtiden (de er ca. lige så brede som et cd cover, så de tager ikke alverden med plads), så derfor kan de lige så godt indgå i et surround setup.

Så jeg er på jagt efter en sub, en center, et par baghøjttalere og så en surround-reciever.