Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KaDaffy
#95698
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor meget bedre G20 er i forhold til PK950 når man spiller meget konsol?.

Kan nemlig se G20 er under "TV - HTPC / Mediecenter / spilkonsollen", vil bare vide hvor meget bedre vi snakker om, er det kun små ting eller hvordan?

Jeg vil helst have den bedste skærm til PS3, men design på LG tiltrækker mig også
#97335
Hej.

Ville lige give mit besyv med. Har nu endelig fået den hjem i stuen. Stort tv. stor kasse. Fanme flot tv. Eneste konkurrenter for mig var Sony's de nye LED tv i Monolithic design. De koster bare meget mere i nogenlunde samme størrelser. Designet og klarhed af billedet og ingen hakken i billedet var vigtigt for mig.

Rasmus har ret i sine bemærkninger. Noget genskin.. generer ikke mig, da jeg har en dyb, mørk stue. Men det er da noget man skal overveje som køber..
Det samme mht. at stikkene vender bagud. Står på et tv-bord hos mig, så ingen klager dér heller.
Der er den anelse brummen fra panelet, som er nævnt i testen. Men på samme niveau - man skal have øret ned til tv'et for at høre det.

Meget nem opsætning. Har Yousee kabeltv. Det gik nemt. og den lister dem selv i logisk opsætning. Den har et meget flot menu system, som er logisk bygget op.

De digitale kanaler står super flot og klart. Sort er sort og farverne er meget klare. DR HD er en drøm at se. Jeg har ikke oplevet nogen hakken i billeder, selvom jeg virkelig har prøvet at kigge efter det. Heller ingen motion blur. Kanalerne skifter også fint hurtigt.

Tekst-tv vil jeg godt knytte en bemærkning til, for det fylder automatisk hele skærmen - uden anden mulighed. Mit gamle tv kunne vise tekst-tv ved siden af tv-billedet eller som et overlay, hvor man kunne se det bagved. Underligt, at LG ikke gør det. Det kunne være et irritationsmoment med tiden.

Sidste bemærkning er om mon TruBlack filteret gør nogen forskel? Det håber jeg, for det har jeg valgt at give de ekstra penge for.. for ellers lurer det jo i baghovedet om man kunne have sparet nogen tusind ved at købe en 50pk750n i stedet..?

Alt i alt - super tilfreds med købet.
Af jakobdyrby
#123109
yakken skrev:
Rod1983 skrev:Hvad oplevet du af plasmastøj?
Der er der kommenteret på i starten af anmeldelsen
Der kan registreres en smule brummen fra skærmens bagside, men jeg bemærkede det kun hvis jeg lagde øret ned til bagsiden af Tv'et.
Jeg har lige anskaffet mig et lg 50pk950 hovedsageligt som følge af den gode anmeldelse :) og TV'et lever bestemt op til mine forventninger. Jeg har dog lige et spørgsmål angående "plasmastøj". Her snakker jeg lyd og ikke billede som der er lidt forvirring om. TV'et støjer så meget at man kan høre det, i de stille passager i film, 5 meter fra skærmen. Støjen er tydligst når der er der er meget lys/hvidt på billedet. Spørgsmålet er om jeg skal reklamere for fejlen, eller om det er hvad man kan forvente når man anskaffer sig et plasmatv.
Af Shutdown
#123125
Jeg ville nok snakke med LG om det, jeg er den lykkelige ejer af en PK760N og den er HELT uden buzz, kan kun høre "noget" hvis jeg er alene hjemme og jeg ligge øret helt ind til bagsiden af skærmen. Ved alm brug er det umuligt at høre.
Af Thuekr
#123126
Der er mange på det engelske og amerikanske forum avsforum og avforum der har succes med at skrue bagbeklædningen af og lige give de små en lille efterspænding, det har hjulpet alle der har prøvet. Jeg ved dog ikke LGs holdning til at åbne bagbeklædningen selv, men måske en LG Nordic tekniker selv kan komme ud og udfører det magiske trick.
Af Pape
#128003
Hej det lyder til at det er et super tv, bestemt til prisen..

Står og kraftigt overvejer at købe:)

Men jeg synes aldrig at det blev besvaret om det var med hdmi 1.4 med ARC?

Er der en efterfølgende erfaring med THX profil?

Hvordan med internet, er der en browser til net-tv?

Ellers generelt super anmeldelse som sædvanligt:)
Af Pape
#128005
Mordeous skrev:Jeg faldt over denne manual, sikkert beregnet til teknikkere - Jeg tænkte at der måske sad en enkelt eller 2 elektronik kyndig der ude som ville finde denne interessant :-)

http://www.scribd.com/doc/40325257/LG-5 ... esentation
Super Mordeus lækkert at se lidt guf til os med en lidt højere teknisk baggrund;)

Fik samtidig besvaret det ene spørgsmål mh. hdmi, og det lader til at det "kun" er med hdmi 1.3 ev:)
Af knrj
#131413
Nogen der kan bekraefte at MKV filer virker paa dette TV?
Af Thuekr
#131419
sålænge det er AC3 lyd og ikke DTS.
Af knrj
#131431
Hvad er forskellen paa 50PK950 og 50PK950N? Jeg mener... der staar at den er til de nordiske lande... men er der virkelig stor forskel? Grunden til jeg spoerger er selvf. at 50PK950 er billigere i tyskland...
Af knrj
#131432
Thuekr skrev:sålænge det er AC3 lyd og ikke DTS.
Mange tak for hurtigt svar! :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7