Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#11643
HAbild: Du skal aktivere PIP. Så får du et Tv billede i venstre side. Du bruger så den runde navigeringsbar til at klikke "højre", så det højre billede bliver markeret med en grøn forkant. Herefter skal du - så vidt jeg husker - klikke på knappen i midten og nu kan du vælge Tv i det sekundære billede.
Af la
#22006
Står virkelig og tænker på at købe 32" modellen, har set den til 9600.
Ville det være et godt køb, eller er der noget i den prisklasse der overgår 32" modellen af 9731D ?
Af pbecker
#26306
Det er ganske givet et stykke tid siden, anmeldelsen blev publiceret - men jeg har alligevel et par spørgsmål:

1. Hvordan tilsluttede du kilden med HD-signalet, da du testede det? Var det en PC?
2. Hvordan opnåede du bedst mulige billede ved PC-tilslutning? (hermed mener jeg hvilken opløsning, tilslutning osv.)

På forhånd tusind tak :-)
Af FruT
#28483
Vi skal købe et faldskærmstv og er "faldet for" 37PF9731D.

Spørgsmålet er, om der stadigvæk er fejl på denne model - altså er det alle tv med det modelnr., som der kan være fejl på? Og hvor mange har der indtil nu været fejl på?

Kort sagt har I en status på problemet?

På forhånd tak for svar.

Hilsen fra FruT
Af jado
#28492
Hej FruT

Jeg har set at Merlin i Bruhns Galleri i Århus havde omkring 10 kartonnner i butikken for 1 md. siden, de havde alle været åbnet. man må håbe at der er fundet en permanent løsning på problemet.

mvh. Jado
Af peeg
#30506
Jeg købte ovennævnte tv i maj 2007.
Jeg blev da lidt nervøs, da jeg her på siden kunne læse om alle de fejl der er på dette tv. Så nu spekulerer jeg på om det kun er de tidlige modeller der giver problemer eller om jeg kan forvente noget tilsvarende. Ved henvendelse til Phillips udtaler de at det var de tidligste modeller der gav problemer og af disse var der tale om relativt få procent (4-6%).
Alligevel nager bekymringen mig stadigt, for det er jo sælgeren der har udtalt sig.
Mit TV har nu kørt i ca. 1200-1400 timer uden nogen problemer, og endnu er jeg fantastisk glad for de super gode billeder der vises.
Er der nogen her i forummet som ved om de omtalte fejl kun er på de tidligste modeller?