Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pipper
#93490
Dajs skrev:Og jeg kan melde, at mit TX-P50G20E på ingen måde brummer, summer eller på anden måde støjer. Det er ligeså lydsvagt som mit TH-42PX80EA - selv med mute på og når jeg står helt henne ved TV'et, kan jeg ikke høre nogen form for støj.

Til gengæld forsøger jeg ihærdigt at finde indstillingerne for det mest optimale billede - det er godt nok ikke det nemmeste for en rookie som jeg. Forslag?
Jeg kan så lige komme med min mening. Mit tv hyler mere en mit PX70. Jeg hører det og andre gange ikke. Men det kan nemt høres på 2 meter når lyden er slukket.

Jeg kan heller ikke finde den rigtige billede indstilling.
Jeg har meget svært ved at få det til at stå skarpt og vise en ordenligt hvid farve. Har du samme problem.?
Af Dajs
#93502
pipper skrev:Jeg kan så lige komme med min mening. Mit tv hyler mere en mit PX70. Jeg hører det og andre gange ikke. Men det kan nemt høres på 2 meter når lyden er slukket.

Jeg kan heller ikke finde den rigtige billede indstilling.
Jeg har meget svært ved at få det til at stå skarpt og vise en ordenligt hvid farve. Har du samme problem.?
Det er jo nok også de færreste, der ser tv uden lyd ;)

Jeg har ikke rigtig rodet med detaljerne mht. billedet; kunne bare umiddelbart se, at der vist skal nørkles en del med det, før jeg har fundet det optimale.

På HD-kanaler er det dog HELT perfekt - selv tæt på. Det er virkeligt flot og lækkert. Jeg har ikke fået prøvet DVD og Blueray endnu.
Af Due78
#93505
Kan man optage og se et andet program på samme tid?
Af pipper
#93506
Dajs skrev:
pipper skrev:Jeg kan så lige komme med min mening. Mit tv hyler mere en mit PX70. Jeg hører det og andre gange ikke. Men det kan nemt høres på 2 meter når lyden er slukket.

Jeg kan heller ikke finde den rigtige billede indstilling.
Jeg har meget svært ved at få det til at stå skarpt og vise en ordenligt hvid farve. Har du samme problem.?
Det er jo nok også de færreste, der ser tv uden lyd ;)

Jeg har ikke rigtig rodet med detaljerne mht. billedet; kunne bare umiddelbart se, at der vist skal nørkles en del med det, før jeg har fundet det optimale.

Det gør jeg ca 1 time om dagen. Jeg ser tekst tv, og der er der skruet helt ned for lyden
På HD-kanaler er det dog HELT perfekt - selv tæt på. Det er virkeligt flot og lækkert. Jeg har ikke fået prøvet DVD og Blueray endnu.
Af Dajs
#93510
Der gik vist pænt ged i sidste indlæg fra dig pipper...et pænt rod af mit citat med dit svar midt i det hele...
Af Dajs
#93511
Due78 skrev:Kan man optage og se et andet program på samme tid?
Nej ikke jvf. Rasmus' test/anmeldelse.
Af phytoplankton73
#93531
Jeg har bestilt et kort til youSee Plus men nu kommer jeg i tvivl om G20'eren har indbygget kortlæser eller blot er forberedt til kortlæser
Af xcardman
#93534
phytoplankton73 skrev:Jeg har bestilt et kort til youSee Plus men nu kommer jeg i tvivl om G20'eren har indbygget kortlæser eller blot er forberedt til kortlæser
mener stadig man skal have et cam modul,
Af Beckham
#93543
Jep, du skal helt sikkert have et cam modul også. Ellers ville tv'et jo være låst til f.eks. enten Stofa eller YouSee.
Af maunus
#93874
Hvor finder vi den billigste G20 skærm i øjeblikket?
Af sharders
#93875
Hej
Hvad med Trafo-støj?
Enkelte G10 modeller led grusomt under trafo-støj ved lysstærke billeder.
Af thyme
#94914
Jeg kan se den understøtter divx HD, vil det sige den også kan afspille mkv filer?
Af thansen
#94941
thyme skrev:Jeg kan se den understøtter divx HD, vil det sige den også kan afspille mkv filer?
Den kan ikke spille MKV filer, jeg kan ihvertfald ikke få den til det, hverken over DLNA eller USB
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14