Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af stoffer6740
#135587
Ved panoreringer og bevægelse på min px80 bliver billedet rimelig utydeligt. Det er sådan set det der irriterer mig, og det håber jeg g20 kan rette op på :)
#137082
Kære Alle

Efter en fejl på min USB-harddisk, måtte jeg reinstallerer HHD til mit TX-P42G20E. Herefter har jeg dog fået et stort problem.

Jeg kan ikke optage på min HHD. TV'et har fundet den, men TV'et påstår at min 700 store MB store hardisk er fyldt. Det til trods for at den er tom.

Der, hvor jeg så står helt af, er, at TV'et godt kan finde ud af at optage REW, altså Live TV på pause, ergo siger logikken mig, at TV godt kan optage på min HDD, bare ikke når det er via Guiden, dvs. når programmerne skal gemmes.

Er der nogen der har oplevet det samme, og som ved hvordan jeg løser problemet?

På forhånd tak.
Asbjørn
#241702
Hej
Har nogen erfaringer med at sætte en soundbar eller lignende til dette tv via optisk?
Der er ingen steder man kan vælge ekstern højttaler eller en bestemt lydudgang i menuen.
Og, under SPDIF kan man kun vælge PCM eller Automatisk og når den står på Automatisk, er der ikke lyd på ret mange af kanalerne på tvet.
PCM er jo ikke så fedt at køre med.

Mvh Thomas
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14