Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#97638
Er der nogen der har fundet ud, hvordan man opsætter skærmen til at slukke eksempelvis når der ikke kommer noget signal fra, eksempelvis HDMI 1. Jeg har et media center sat til skærmen og vil gerne undgå at skulle slukke for begge.


/Preetz
Af Harndahl
#97645
maskus skrev:
Harndahl skrev:Rigtig god forklaring i denne guide. Mange tak :)

Købte en g20 til soveværrelse og fik det hjem her i lørdags.
Når jeg sætter den over på professionel eller THX mode, kommer der en sort/grøn stribe oppe i venstre side øverst som går hen til midten/øverst. den er ca 1,5 cm tyk

Kan det være rigtigt? I alle de andre mode er den der ikke. :S
Bare rolig. Jeg oplever det som regel på dvd-film. Tv'et skal bare indstilles og jeg mener, at det drejer sig om at slå overscan fra.

/martin

lidt mere om det:
http://www.mastersofcinema.org/reviews/ ... beyond.htm
Top nice :) sku bare slå det til (overscan). Tak for det hurtige svar.
#98031
Jeg har installeret Wifi Dongle på mit G20 og har fået adgang til internet tjenesterne men kan ikke få adgang til min bærbar.
Er der nogen der kan hjælpe mig?
Når jeg går ind under Viera Tools og trykker på Media Server, står der at " server blev ikke fundet".
Jeg har Yousee som internet udbyder. Ved ikke om jeg skal have noget tilføjet.
Håber i kan hjælpe mig
Af MortenSkov
#98385
Jeg går og leger med tanken om et nyt fjernsyn som erstatning for mit Sony V4500. Det kunne blive et nyt Sony eller et Panasonic.

Mit spørgsmål her er ganske simpelt! :)

Hvis jeg køber et G20 eller bedre, kan jeg så optage fra fjernsynets digitale tuner, MENS jeg ser en anden kanal gennem zaptor-boksen og hdmi-porten?

På den måde burde jeg jo egentlig have to tunere til rådighed... Hvis man kan sige det sådan...

Det ville jo gøre min gamle, triste hdd-optager ganske overflødig...

Skov
Brugeravatar
Af ralarsen
#98815
Rettelse til anmeldelsen:

"VIERA CAST stadig lidt mangelfuldt"
står under "Målgruppe".
Tror den skulle have været under "Negativ"

Ellers dejlig anmeldelse
Brugeravatar
Af ralarsen
#98830
Jeg har med stor glæde læst en masse anmeldelser her på flatpanels.dk og er blevet en hel del klogere mht. mit valg af tv.

I starten var jeg hooked på Sony EX700, men efter at høre at menuerne er langsomme, så søgte jeg på ny og faldt over Panasonic G20.

Er der nogen der tør lave en sammenligning? Kan det være at EX700 er et bedre valg for mig?
Jeg går ikke meget op i billedkvaliteten hvilket også er grunden til at jeg ikke vælger topmodellerne. Men jeg kan godt lide god funktionalitet og herunder også features som DLNA, visning af billeder, tilslutning af computer, gode menusystemer og sådan noget.

Er der nogen der kan hjælpe med at belyse én eller begge af de nævnte modeller?

Jeg har også været vild med LG PK950N, men prisen og størrelsen har frasorteret den fra mit valg.
Af Forsberg
#98933
Har også lige købt et Panasonic 42" Plasma-TV TX-P42G20E som jeg er meget glad for.

Kan ikke finde ud af hvordan jeg flytter programmer således at

DR1 kommer til at ligge på TAST 1
TV2 kommer til at ligge på TAST 2
TV3 kommer til at ligge på TAST 3
TV4 kommer til at ligge på TAST 4
DK5 kommer til at ligge på TAST 5

ECT...........

Er der nogen der kan hjælpe mig??
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#98968
Man kan ikke sammenligne LCD versionen af G20 med plasma-versionen.
Af SONICDK
#99286
hey er det muligt at optage det jeg spiller fx over min xbox 360 og vil den så optage i 1080p ?.

undskyld hvis der er givet svar tidligere men er helt ny på det her forum og ville bare have en hurtigt svar :)
Brugeravatar
Af ralarsen
#99598
Jeg var i Fona (Frederiksberg centeret) i dag for at se på Panasonic G20 42" og Sony EX700 40".

Jeg kan ikke rigtig nikke genkendende til at G20 viser et fremragende billede. Umiddelbart fik jeg det indtryk at EX700 gjorde det bedre. Men jeg må indrømme at jeg også fik en elendig service. De kunne åbenbart KUN vise en test-dvd (måske var det bluray), og jeg måtte ikke se stillbilleder eller alm. tv.

Jeg er hooked på USB optagelse som G20 tilbyder, men jeg kan bedre lide design på Sony. Og så virker menuerne hurtigere på Sony end på Pana.
Jeg er også vild med at EX700 bruger så lidt strøm.

Hvad ville du vælge? og hvorfor?
Af THM
#103005
jeg har været ude i forskellige butikker og set G20, som jeg overvejer at købe. på de forskellige udstillingsmodeller kunne jeg, i større eller mindre grad se et grønt slør i højre side af hvert bogstav i undertekstenre.
har også set det på X20, hvor der også var et tydeligt grønt slør i overgangen mellem en sort t-shirt og armen på manden der havde den på
på begge skærme er der altså tale om grønt slør mellem meget lyse, og mørke farver :(
Er det noget man kan kalibrere sig ud af?
Af THM
#103349
Har købt G20 og hjemme i stuen er der intet....
kanon godt billede 8)
Af syncroniq
#108678
Hey,

I skriver :

"DLNA funktionaliteten på G20 fungerer okya, og bedre end på sidste års model. Der er god understøttelse for video-formater men ikke alle understøttes - f.eks. ikke mov eller wmv"

Hvorfor skriver i "god understøttelse for video-formater", når den kun understøtter ét. I brugsanvisningen står der at den kun understøtter MPEG-2, hvilket også er det eneste jeg kan få til at virke, hvilket gør DLNA delen ubrugelig.

Hvilke formater har i testet?
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14