Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af widescreen
#92271
Tak for en god anmeldelse. Dog er jeg ret så skuffet over dens sortniveau. Så meget for 5.000.000:1 NATIVE kontrast = 2325 gange dårligere end angivet fra Panasonic.
Af pipper
#92272
Flot anmeldelse Rasmus- TAK.

Tror spørgsmålet er stillet tidlige, men jeg gør det også :p

Oplevede du at den brummer meget. Jeg hørte en i en forretning og den brummede så man kunne høre det på 2,5 meters afstand.

mvh
Af kakilika
#92275
God test. Men ved I, om X20-serien også får færre reflektionerne i skærmen, eller er dette forbeholdt de dyrere modeller?
Af tommyaa
#92281
Jeg har netop været henne og se g20 i en butik, ved siden af v10, de mindede utroligt meget om hinanden synes jeg, kanon skærm til 9k, men så er den heller ikke bedre, dem der snakker om KURO killer, glem det, der er langt imellem.....

Jeg håber VT20 er Laaaangt bedre end g20, ellers bliver det ikke i år jeg skal ha nyt tv ihvertfald, misforstå mig ikke, g20 så godt ud, men SLET ikke på pioneer niveau hvis det er det folk har sat næsen op efter...

iøvrigt så x20 seriens koppede design glimrende ud, man kan stort set ikke se det, det er nok forat man ikke ser reflektioner i rammen ser det ud som.

Tommy
Af sbak
#92282
Jeg har yousee kabel tv. Jeg er meget interesseret i at høre om jeg kan optage dvb-c digitalt mens jeg ser et analog program?
Tak for en god anmeldelse
Mvh Søren
Af tarok
#92284
Rigtig god og fyldestgørende test, som formår at sætte G20 i et flot udviklingsmæssigt perspektiv i forhold til forgængeren og Kuro reference tv.
Af ErikUkendt
#92285
Tak for endnu en grundig test fra flatpanels.dk . Det var også en god forklaring på brugen af og mulighederne med en ekstern harddisk. Det eneste jeg mangler at vide, er hvordan G20 klarer at vise et billede, både fotos og tv, der indholder store hvide flader - altså giver det anledning til FLIMMER? På G10 har jeg set flimmer under disse omstændigheder. Det undrer mig at plasma kan flimre, når det gengiver ved 100Hz. Hvis jeg ser på min gamle CRT computer monitor, ser jeg ingen flimmer når man kommer over 75 - 80Hz?
Vil en netbook med HDMI udgang, med 50/60 Hz tilsluttet til en G20 ,blive vist ved 50/60 Hz eller 100 Hz?
Af blast
#92288
Ikke fordi det interessere mig besynderligt, men er der ikke DVB-S i G20 alligevel?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#92292
ErikUkendt skrev:Vil en netbook med HDMI udgang, med 50/60 Hz tilsluttet til en G20 ,blive vist ved 50/60 Hz eller 100 Hz?
60 Hz fra din PC kan ikke vises som 100 Hz - det giver sig selv. 50 Hz kan derimod godt. Til filmbrug burde du dog benytte 23.96 Hz i stedet, så du får 1080p24 understøttelse.
Af ErikUkendt
#92299
Tak for svaret, Yakken. Grunden til jeg bekymrer mig om punktet med frekvens og flimmer er at det er ret vigtigt at jeg kan se jpeg fotos, med netbooken og HDMI. Jeg tror ikke der er andre frekvens muligheder med netbooken (ACER 1410 11,6 " 1366x768). G10 så jeg før de nye firmware kom i omløb. Jeg står med Dankortet halvvejs op ad lommen :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#92304
Du kan ikke se hvilke frekvenser din PC understøtter før den er sat til en anden skærm. Hvis du er på vej ud for at købe den i en butik, så kunne du jo tage din PC med og bede dem teste det før du køber hos dem?
Af Fing
#92324
Må alt andet lige betegnes som et fantstisk TV til prisen når man læser denne test.

Glæder mig til at høre nærmere om V/T 20. Tror de sparker bagdel.
Af lennon
#92327
ErikUkendt skrev:Tak for svaret, Yakken. Grunden til jeg bekymrer mig om punktet med frekvens og flimmer er at det er ret vigtigt at jeg kan se jpeg fotos, med netbooken og HDMI. Jeg tror ikke der er andre frekvens muligheder med netbooken (ACER 1410 11,6 " 1366x768). G10 så jeg før de nye firmware kom i omløb. Jeg står med Dankortet halvvejs op ad lommen :)
Er selv meget hooked på diverse TV´s evne til at vise JPEG .Beskærer mine bedste billeder til 16:9 og smider dem så over på en USB stick. Er noget skuffet over at man på G20 IKKE kan afspille eget musik i forbindelse med dias show fra USB . Her er Sony og Samsungs værktøjer meget bedre, - og lige præcis til still billeder er LCD teknologien altså bedre end plasma . .
Af ErikUkendt
#92339
lennon skrev:
ErikUkendt skrev:Tak for svaret, Yakken. Grunden til jeg bekymrer mig om punktet med frekvens og flimmer er at det er ret vigtigt at jeg kan se jpeg fotos, med netbooken og HDMI. Jeg tror ikke der er andre frekvens muligheder med netbooken (ACER 1410 11,6 " 1366x768). G10 så jeg før de nye firmware kom i omløb. Jeg står med Dankortet halvvejs op ad lommen :)
Er selv meget hooked på diverse TV´s evne til at vise JPEG .Beskærer mine bedste billeder til 16:9 og smider dem så over på en USB stick. Er noget skuffet over at man på G20 IKKE kan afspille eget musik i forbindelse med dias show fra USB . Her er Sony og Samsungs værktøjer meget bedre, - og lige præcis til still billeder er LCD teknologien altså bedre end plasma . .
Til Yakken:Jo, jeg har tænkt at købe et G20 i en butik. Men der er nogle fejl man først opdager når når man sidder hjemme i fred og ro med det ny indkøbte. Så jeg er ude efter at nedbringe et fejlkøb så godt som muligt på forhånd, ved at spørge her hvor i har tjek på det :)

Til Lennon: De fladskærme jeg har prøvet med USB sticks, har været afsindige langsomme til at indlæse et nyt billede. Da jeg også har ca. 10000 fotos, er det rart at kunne bladre rundt på hele harddisken og bruge sin normale billede fremviser. Jeg så engang billeder på et G10 og de stod meget behageligt, med en naturlig skarphed og gode farver, men der var desværre flimren, på motiver med store lyse områder.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14