Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af cederstrom
#10658
Kan du uddybe det tilbud? Og er det noget der stadig kan benyttes?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#10660
Ja, men så skal du ringe til Dell. Du kan ikke bestille den over nettet til den pris. Jeg går ud fra at du blot kan oplyse at du så tilbuddet i Metroexpress - jeg har selv set reklamen i gårsdagens avis og det lignede bestemt ikke en trykfejl.
Af cederstrom
#10664
Lækkert, mange tak :)

Så tror jeg det bliver sådan en, men vil da gerne lige høre om i andre syntes det lyder fornuftigt.

Den skal primært bruges til programmering, så det er vigtigt for mig at sort tekst står pænt/skarpt på en hvid baggrund.

Grunde for at vælge 2007FP:
- S-PVA panelet skulle have god sort/hvid, hvilket skulle give en god tekst på skærmen?
- Kan godt lide at skærmen er lidt længere, kan ikke rigtig se hvad jeg skal bruge en bredere skærm til

Ander skærme jeg har overvejet:
Samsung 225BW
+ Størrer skærm
- Bredformat, som jeg igen ikke ved om jeg kunne blive glad for
- TN panel, ved ikke om det betyder så meget?

2007WFP
+ På tilbud (Længe level Metro Express tilbudet... så betyder dette ikke så meget)
- Bredformat

Er der nogen skærme jeg burde have haft med i overvejelserne?

Syntes det er svært at vælge skærme... nok mest fordi man ikke rigtigt kan tage et sted hen og sammenligne dem allesammen ved siden af hianden.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#10665
Jeg sætter også selv pris på at skærmen ikke er bredformat - jeg har oftere brug for plads i højden end jeg har i bredden. Det er trods alt meget få hjemmesider der er så brede :)

Det er korrekt at den sorte farve på 2007FP er bedre end det du vil få på de andre modeller. Jeg er ret begejstret for mit eksemplar.
Af Slacker
#10667
yakken skrev:Jeg sætter også selv pris på at skærmen ikke er bredformat - jeg har oftere brug for plads i højden end jeg har i bredden. Det er trods alt meget få hjemmesider der er så brede :)

Det er korrekt at den sorte farve på 2007FP er bedre end det du vil få på de andre modeller. Jeg er ret begejstret for mit eksemplar.
Hvis det er kan man jo bruge swivel. Så rykker det jo meget mere i højden - den er over de 1024 pixel som de fleste optimerer mod :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#10668
Korrekt, men med en 20" non-wide får du 1600x1200 hvilket er flere pixels end de 1680x1050 som en 20" Wide giver. Både 2007FP og 2007WFP understøtter pivot.
Af Slacker
#10671
yakken skrev:Korrekt, men med en 20" non-wide får du 1600x1200 hvilket er flere pixels end de 1680x1050 som en 20" Wide giver. Både 2007FP og 2007WFP understøtter pivot.
Ja flere pixels er vi enige om. En del faktisk. Jeg snakker kun hjemmesidelængde her. Der er 80 pixel mere af det på wfp faktisk jo. Og ca samme fysiske areal så vidt jeg husker.
Pixels mangler jeg personligt ikke. har en Acer 1731 som er ok til MSN og musik og småting. Skal bare have noget til alt det primære.
Det er jo som man har det. Jeg synes feks Wide er rarere at se på.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#10672
Som sagt - smag og behag er forskelligt. Der er jo frit valg for tiden (samme pris så længe Avis-kampagnen også kører), så problemet er til at overse.
Af Slacker
#10673
yakken skrev:Som sagt - smag og behag er forskelligt. Der er jo frit valg for tiden (samme pris så længe Avis-kampagnen også kører), så problemet er til at overse.
Ja. Det eneste der bekymrer mig lidt er panelet. Mest pga returreglerne. Hvordan er de i grunden ud over 750 kr for fuld retur?
Tid?
Ombytning?
Af cederstrom
#10675
750 for at retunere vare, er vel næppe lovligt i danmark? Når man har 14 dages returret ifølge lov ... ?
Af Slacker
#10676
cederstrom skrev:750 for at retunere vare, er vel næppe lovligt i danmark? Når man har 14 dages returret ifølge lov ... ?
De sender ikke fra DK.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#10680
Deres lager ligger i Holland (så vidt jeg er orienteret) så prisen er ikke blot for indlands pakkepost. Du har jo stadig 14 dages returret - det koster dig altid fragtprisen at sende en vare retur.

Prisen for returnering af en vare varierer dog afhængigt af hvor på Dells side man befinder sig. Visse steder står der kun 375 kr. så hvis I forventer at skulle returnere skærmen vil det være en god idé lige at slå på tråden til Dell og høre hvad der passer.
Af Slacker
#10720
yakken skrev:Deres lager ligger i Holland (så vidt jeg er orienteret) så prisen er ikke blot for indlands pakkepost. Du har jo stadig 14 dages returret - det koster dig altid fragtprisen at sende en vare retur.

Prisen for returnering af en vare varierer dog afhængigt af hvor på Dells side man befinder sig. Visse steder står der kun 375 kr. så hvis I forventer at skulle returnere skærmen vil det være en god idé lige at slå på tråden til Dell og høre hvad der passer.
det kan være jeg gør det. Jeg tænkte mere på hvis jeg gerne vil have en adnen skærm i stedet. Er det så gratis?
Har jeg stadig 14 dage til det, eller kan man reelt bruge lidt mere?
Jeg synes ikke at kunne finde det på Dells side. Det kan godt være det bare er mig der er en klovn i den henseende :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#10733
Det nemmeste ville nok være at ringe til Dell og spørge dem ad. Så er du fri for at vi gisner løs i øst og vest herinde.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9