Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kjeppesen
#93481
Så begynder man jo næsten at ærgre sig over at man har bestilt en 27" iMac.. Men håber at denne også kan bruges ok til billeder
Af dr. jones
#93482
Fedest, så er den lige sat ned i pris. Så skal jeg vidst lige have mig sådan en :D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#93799
Den er oppe i 6200 kr. igen nu.
Af Omfufu
#101450
Jeg har netop fået denne skærm ind af døren, som ombytning for min 2707som havde samt den første ombytnings skærm problemer med DVI porten.

Dell valgte at lave en upgrade så jeg fik en sådan skærm uden mer beregning. Hvilken flot service.

Må sige første indtryk af denne skærm er, den er noget plastic aktig, men når man er vandt til den 2707 er der ikke så meget at gøre ved det.

Men sikke en forskæl i billedet. hold da k...
Som gammel first person shooter, syns jeg skærmen klare det aldeles rimeligt, men da jeg nu er begyndt at bruge pcen til mere multimedie og simracing spil klare denne skærm det super.
U2711 bliver heller ikke varm som den gamle 2707 hvor man kunne mærke strålevarmen i ansigtet ved en times brug, lækkert om vinteren men det var vidst også det.
Derudover ser det ud til Dell har løst problemerne med deres power saving options i nogle af dres skærme, som ikke ville tænde igen efter standby, eller når den slukkede for at spare strøm.

Største ulempe med denne skærm er, at man hurtigt vil have en mere :p

Jeg kan varmt anbefale denne skærm.

EDIT: Så vidt jeg har læst, er dette panel, det samme som sidder i en 27" mac
Af Slothen
#131916
Har den virkelig kostet så lidt? Hvordan dælan kan det så være, at den koster 6.000 igen?
Æv! Man har en ide om at tingene bliver billigere og billigere - ikke omvendt.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#131934
Det er kampagnetilbud. Det bruger Dell i stor stil.
Af Slothen
#132200
yakken skrev:Det er kampagnetilbud. Det bruger Dell i stor stil.
De må meget gerne få en kampagne igen, hurtigst muligt!
Gid man kunne spå om den slags!! :)
Af Slothen
#132209
Yakken:

Kan se at denne skærm er ved at være godt et år gammel. Kan man forvente en opdaterede version any time soon?
Af kmb
#139085
Jeg er ret interesseret i denne skærm og overvejer snart, at købe den.

1) Er der nogle krav for maskinen, at kunne trække denne store opløsning på 2560x1440? Jeg sidder med en maskine med følgende specs: Intel Core 2 Duo @ 2.66GHz, 4GB ram, samt et NVIDIA GeForce 9600 GT.

2) Burde man vente? Kan det tænkes, at Dell måske dukker op med noget nyt, vildere og billigere inden længe, da som Slothen siger - den er ved, at have lidt tid på bagen nu.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#139197
Dell har indtil videre kun annonceret nye modeller på 24" og derunder. Hvornår der kommer en ny 27" er endnu uvist.

Nævnte computer burde ikke have problemer med at trække en U2711, hvis blot grafikkortet har dual-link DVI udgang (hvilket ikke er det samme som 2 DVI udgange).
Af kmb
#139308
@yakken

Snakkede i øvrigt med Dell supporten forleden, og de kunne fortælle mig, at de ikke havde planer om nye 27"ere det næste lange stykke tid, Så kan vist roligt bestille.

Men neat med systemkravene!

Mit DVI udgang ser således ud
DVI udgang
hvilket jeg går udfra også er et Dual-link DVI på trods af den ekstra nedafgående indtag. Korrekt?

Jeg sammenligner min DVI udgang med denne
DVI udgang illustration
Af kmb
#139899
kmb skrev:Mit DVI udgang ser således ud
DVI udgang
hvilket jeg går udfra også er et Dual-link DVI på trods af den ekstra nedafgående indtag. Korrekt?

Jeg sammenligner min DVI udgang med denne
DVI udgang illustration
@yakken kan du bekræfte om min DVI udgang er Dual-link DVI? :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#139909
Hov, sorry. Ja, det burde virke perfekt. Husk at bruge et dual-link DVI-kabel også. Det følger med i kassen til U2711.
Af kmb
#139922
Skal du ikke tænke på - sætter stor pris på hjælpen :)

Men super, så er der vist kun tilbage, at ringe til Dell og få bestilt skærmen hjem :) og igen, tusind tak for hjælpen med, at udvide min pixelhorisont ;)