Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kmb
#139085
Jeg er ret interesseret i denne skærm og overvejer snart, at købe den.

1) Er der nogle krav for maskinen, at kunne trække denne store opløsning på 2560x1440? Jeg sidder med en maskine med følgende specs: Intel Core 2 Duo @ 2.66GHz, 4GB ram, samt et NVIDIA GeForce 9600 GT.

2) Burde man vente? Kan det tænkes, at Dell måske dukker op med noget nyt, vildere og billigere inden længe, da som Slothen siger - den er ved, at have lidt tid på bagen nu.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#139197
Dell har indtil videre kun annonceret nye modeller på 24" og derunder. Hvornår der kommer en ny 27" er endnu uvist.

Nævnte computer burde ikke have problemer med at trække en U2711, hvis blot grafikkortet har dual-link DVI udgang (hvilket ikke er det samme som 2 DVI udgange).
Af kmb
#139308
@yakken

Snakkede i øvrigt med Dell supporten forleden, og de kunne fortælle mig, at de ikke havde planer om nye 27"ere det næste lange stykke tid, Så kan vist roligt bestille.

Men neat med systemkravene!

Mit DVI udgang ser således ud
DVI udgang
hvilket jeg går udfra også er et Dual-link DVI på trods af den ekstra nedafgående indtag. Korrekt?

Jeg sammenligner min DVI udgang med denne
DVI udgang illustration
Af kmb
#139899
kmb skrev:Mit DVI udgang ser således ud
DVI udgang
hvilket jeg går udfra også er et Dual-link DVI på trods af den ekstra nedafgående indtag. Korrekt?

Jeg sammenligner min DVI udgang med denne
DVI udgang illustration
@yakken kan du bekræfte om min DVI udgang er Dual-link DVI? :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#139909
Hov, sorry. Ja, det burde virke perfekt. Husk at bruge et dual-link DVI-kabel også. Det følger med i kassen til U2711.
Af kmb
#139922
Skal du ikke tænke på - sætter stor pris på hjælpen :)

Men super, så er der vist kun tilbage, at ringe til Dell og få bestilt skærmen hjem :) og igen, tusind tak for hjælpen med, at udvide min pixelhorisont ;)
Af Chrash
#140184
Jeg har lige fået en 100% ny U2711 skærm ind af døren og jeg kan simpelthen ikke køre i en højere opløsning end 1920x1080 via mit HDMI kabel, selvom jeg på min gamle 2709W kørte med 1920x1200..

Jeg vil meget gerne op på 2560x1440 og jeg ved at grafikkortet kan køre opløsningen, men skærmen gider ikke..

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#140192
Du kan ikke køre dual-link over et HDMI-kabel. Du skal bruge DVI og kablet skal være dedikeret dual-link.
Af Chrash
#140197
Så virker det ;-)

Dual-Link DVI for the win :-P

Tak for hjælpen :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#142344
kmb skrev:@yakken

Snakkede i øvrigt med Dell supporten forleden, og de kunne fortælle mig, at de ikke havde planer om nye 27"ere det næste lange stykke tid, Så kan vist roligt bestille.

Men neat med systemkravene!

Mit DVI udgang ser således ud
DVI udgang
hvilket jeg går udfra også er et Dual-link DVI på trods af den ekstra nedafgående indtag. Korrekt?

Jeg sammenligner min DVI udgang med denne
DVI udgang illustration
Ud over, at jeg ikke ville stole på en support-medarbejder mht. information omkring endnu ikke lancerede produkter, så tror jeg nu det er rigtigt nok. 27-tommeren står ikke til at blive opdateret i år. Det gør til gengæld 22, 23 og 24 tommer modellerne :)

Link: http://www.flatpanelshd.com/news.php?su ... 1304929007
Af jimmyjam
#144717
Hej med jer,

Jeg modtog en sprit ny monitor i går og har brug for lidt ekspert hjælp.

Det virker som om brightness settingen er defekt. Lystyrken er konstant meget høj og ændrer sig ikke overhovedet når jeg ændrer styrken på skærmen. Alle adre indstillinger, herunder kontrast fungerer fint. Inden jeg tager ned og bytter den, vil jeg være sikker på at det ikke er mig der har gjort noget forkert.

Skærmen er forbundet med det dual link dvi kabel der fulgte med skærmen.

På forhånd tak for hjælpen.