Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Wendigo
#87900
Jeg ville gerne se de her anmeldt i fremtiden, når de lander i dk:

ViewSonic V3D241wm

LG W2363D

Acer G245
Af RAR6
#87943
I forbindelse med test af Samsung´s nye plasma kunne det være rart at vide om de stadig har en grænse på 30dB før de mener deres fjernsyn støjer ??!

og ja jeg har en PS50B855 ...... !:(
Af Tucker
#87977
Jeg kunne rigtig godt tænke mig anmeldelser af de produkter som rammer mellem/lav-pris segmentet men som forventes at have en fornuftig ydelse. Jeg tænker især på sony´s ex modeller, fx ex500 der kommer på markedet i februar.
Kommer dette tv til at kunne yde bedre end fx sl8000, når det nu ikke har scanning backlite?

Derudover kunne det være spændende med test af plasmaskærme i størrelsen 37".

Evt. test af hvordan de forskellige hertz og scanning backlite systemer klarer sig fra producent til producent.

Nå men ellers ser jeg bare frem til at læse de kommende anmeldelser

;)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#87978
Wendigo skrev:Jeg ville gerne se de her anmeldt i fremtiden, når de lander i dk:

ViewSonic V3D241wm

LG W2363D

Acer G245
Vi satser stærkt på at anmelde mange af de kommende 120 Hz skærme. Jeg er stadig lidt usikker om jeg også vil bringe 3D aspektet ind over. Hvad er generelt din holdning - og andres - til 3D på de nye 120 Hz PC skærme?

Har de interesse pga. 120 Hz i spilbrug eller pga. 3D gengivelsen i spil? Eller begge dele?
Af Rodding
#87985
Det er da røv nederen hvis man skal sidde med sådan nogle 3D biller hver gang man skal se tv??
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#88000
Rodding skrev:Det er da røv nederen hvis man skal sidde med sådan nogle 3D biller hver gang man skal se tv??
3D bliver jo et tilvalg, som f.eks. kan aktiveres hvis man ser en 3D film eller har et 3D PlayStation spil. Skærmene kan naturligvis også vise almindeligt 2D, men ja, 3D briller er ikke just super fedt, men det er første skridt mod dybdeoplevelse ind i og ud af billedet.
Af Gonardo
#88016
Er også intereseret i test fra Panasonic både plasma og LCD og fra Sony :)
Af Wendigo
#88106
Rasmus Larsen skrev:
Wendigo skrev:Jeg ville gerne se de her anmeldt i fremtiden, når de lander i dk:

ViewSonic V3D241wm

LG W2363D

Acer G245
Vi satser stærkt på at anmelde mange af de kommende 120 Hz skærme. Jeg er stadig lidt usikker om jeg også vil bringe 3D aspektet ind over. Hvad er generelt din holdning - og andres - til 3D på de nye 120 Hz PC skærme?

Har de interesse pga. 120 Hz i spilbrug eller pga. 3D gengivelsen i spil? Eller begge dele?
3d på de nye 120hz pc-skærme fylder ikke så meget hos mig. Måske fordi man er vant til man aldrig har siddet med 3d briller på :)
For mit eget vedkommen er det den rå performance i pc spil jeg er interesseret i ved 120hz. Grunden til at jeg er så interesseret i det, er at jeg i 10år har nægtet at købe en tft skærm til pc'ere. Min Sony FW900 24' CRT har holdt ud.
Men med de nye 120hz, håber jeg virkelig på at jeg kan få afløst den. 2233RZ'ern faldt aldrig i min smag.
Jeg håber at de 3 kommende 120hz skærme jeg nævnte, tar' skridtet lidt videre. 120hz, er det eneste som kan få mig til at slippe min CRT pc-skærm.
Af Cutter
#88107
Rasmus Larsen skrev:Vi satser stærkt på at anmelde mange af de kommende 120 Hz skærme. Jeg er stadig lidt usikker om jeg også vil bringe 3D aspektet ind over. Hvad er generelt din holdning - og andres - til 3D på de nye 120 Hz PC skærme?

Har de interesse pga. 120 Hz i spilbrug eller pga. 3D gengivelsen i spil? Eller begge dele?
Kan man bruge disse 120 Hz skærme til 3D med Playstation 3 ??
Hvis man kan,,, Så vil jeg da helt klart købe en sådan skærm!
Brugeravatar
Af huntiedk
#90436
Jeg glæder mig til at høre mere om 3D-mulighederne på alle fronter.

Jeg er spændt på om første generation 3D-tv kun kan vise 3D, som "hældes ind" via HDMI (1.4), eller om TV'ene også er forberedte til at kunne modtage 3D via deres DVB-T/C-tunere.

Jeg er indehaver af et efterhånden "gammelt" (3,5 år...) 37PF9731D, som er et 1080i-TV, men som ikke kan modtage et 1080i-signal via tuneren. Nu kunne jeg være bange for at de nye 3D-tv har et tilsvarende problem, dvs. at de kun kan vise 3D-signal fra HDMI, men ikke 3D fra fx. Yousee (når man når så langt at Yousee sender sådant via DVB-C, fx. Discovery 3D eller en filmkanaler).

Det bliver naturligvis svært at teste dette, da der nok går lidt tid, inden man kan få fat på et antennesignal med 3D-kanaler i... Men man kan jo gå leverandørerne på klingen :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#90449
De kører jo allerede med 3D via TV-signalet i USA så nogen har nok tænkt over det før ;)
Af abejay
#90487
Som Wendigo. Damen insisterer på jeg snart ditcher min CRT-djævel (Samsung 959NF), men jeg nægter at forlade min 1600x1200 til fordel for f.eks. Samsung 2233RZ, der udover opløsningen/størrelsen virker ganske fornuftig.

For mit vedkommende er performance i spil og generel brug langt vigtigere end evt. 3D test, da jeg antager teknologien velsagtens befinder sig et meget ungt og uprøvet stadie.

Kommer der ikke også en hel hale af 24" 120hz skærme, og Acers er bare first mover?
Af sejerø
#90494
hej jamen jeg kunne godt tænke mig at høre meget mere om lg plasma og led skærme . da jeg syndes at de helt klart laver virkelig flotte tv/ deseing.men jeg syndes de mangler lidt på billed kvaliteten i forhold til panasonic. hvis de kunne komme op på panasonic nivau det kunne da være sjovt at følge med i. og så lader det til at de er fremme med en lidt anderledes fjernbetjening.