Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#87488
Det tilstræber vi. Problemet kan ind i mellem være, at Norden ikke prioriteres højest blandt de europæiske lande, men vi kæmper naturligvis for at få lov til at låne testeksemplarerne først :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#87495
Ligeledes så må der prioriteres lidt, da tiden altid er en begrænsende faktor. Samtidigt, så vil der være modeller som er mindre interessante at se på alene fordi de ikke adskiller eller udmærker sig på noget bestemt punkt, men blot er lidt lala-mainstream.

Det er klart, at test af ALT ville være det nemmeste for jer brugere, men det lader sig ikke gøre af praktiske årsager. Så hvis der kan komme lidt konkrete forslag på modeller, så har vi lidt mere håndfast at gå videre med når vi spørger producenten om udlån af TV.
Af Kleen™
#87501
Jeg så gerne flere test af af de store LCD/LED-skærme - eks. LG 55LH5000
Brugeravatar
Af koenigs
#87511
Jeg kunne godt tænke mig at se en anmeldelse af nogle LG LCD tv. F.eks. LH3000, LH4000 eller LH5000.

Det er meget populære modeller i den billige ende, men har stadig mange billedmæssige kvaliteter.
Af mhy
#87512
Jeg kunne godt tænke mig en test af et Panasonic Lcd-tv. Har endnu aldrig set test heraf hos flatpanels.

Mvh

Mogens
Af jacob586
#87513
Kunne godt tænke mig en anmeldelse af en af Samsung's kommende LED/LCD serier specielt med den nye fjernbetjening som følger med C9000. Den lyder fed, men virker den?
Ved godt at dette site har mest fokus på billedkvalitet, men ligesom producenterne i år ser ud til at fokusere på nye funktioner (internet, DLNA osv) synes jeg også de nye tests burde gå lidt mere ind i brugervenligheden af disse nye funktioner.
Af Kleen™
#87515
+1

Fjernbetjeninger er et UTROLIGT underprioriteret emne fra såvel producenternes som anmeldernes side. Faktum er at det i de fleste hjem er den eneste komponent, som man flere gange dagligt har hænderne på.

De ligger altid fremme, trods det at de er røvgrimme, dårligt designede (undertiden decideret dysfunktionelle) og alt i alt en gennemført ærgerlig oplevelse!

En rigtig ussel fjernbetjening kan faktisk være en deal-breaker for mig på et ellers godt tv...
Af lrev
#87523
Håber der kommer test af de nye Sony LED modeller...så snart de lander-virker som om Sony satser stort i år.
mvh
Brugeravatar
Af Weissbier
#87526
Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg godt kunne tænke mig at læse en anmeldelse af Sony LX900 - gerne i 60"-udgaven... (B
Af Cutter
#87527
Det ville være rigtigt lækkert, hvis i kunne lave en anmeldelse af Samsung SyncMaster P2470HD !!
Af Censur
#87530
Jeg vil rigtig gerne se test på LG's Lex serie og gerne topmodellen hvis dette er sig ladegøreligt
Af Fuksi
#87595
Det undrer mig lidt, at der ikke er ret mange, der har skrevet panasonic... Jeg vil gerne høre MEGET om Panasonic modellerne... Avforums mener, at panasonic har brugt kuro teknologien på panasonic 2010 modellerne, og det er da spændende:)