Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#8077
Så er anmeldelsen af Philips 32PF9631D online. Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser til testen, kan de stilles her i tråden.

Testen finder du her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1155506940

God læselyst :)

I nærmeste fremtid kan I blandt andet forvente test af Philips 9731D topserie og Sharps topserie, GE1, samt test af et et lidt billigere alternativ fra forholdsvis nye Enuvia.
Af SJ
#8078
:p
Senest rettet af SJ 2. jan 2009, 19:50, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#8083
1. Ingen negative anmærkninger. Den var overordnet set meget homogen og du vil ikke opleve problemer i praksis.

2. Det kommer lidt an på hvor jeg skulle placere Tv'et. Hvis det er til en stue, så er jeg ikke i tvivl om, at jeg ville vælge Philips Tv'et. Det leverer god billedkvalitet, samtidig med, at det er flot og indbydende (jeg ville dog personligt gerne have højttalerne ned under)
Til en film stue, eller et rum, som ofte benyttes til at se film om aftenen, vil jeg vælge Sharp.

Hvis du tænker rent billedmæssigt, så synes jeg overordnet set, at Philips'et har et lidt bedre billede. Det mangler dog gengivelsen af de helt mørke toner. Noget som Sharp Tv'et mestrer lidt bedre.
Af icewind
#8085
fin anmeldelse af tvet men jeg ville lige høre hvad du ville sige til Toshiba 32WL66Z i forhold til tvet?

Hvad ville du vælge af de 2 ? Da man høre mange positive ting om Toshiba 32WL66Z
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#8086
Tak for din ros.

Det spørgsmål vil jeg helst kravle udenom. Ikke fordi jeg synes det er irrelevant eller dårligt, men simpelthen fordi jeg kun har set Toshibaen ganske få gange. Jeg vil derfor også nødigt danne alt for klare konklusioner ud fra denne begrænsede erfaring. Jeg har nemlig udelukkende set det udstillet, og har således ikke fået en helt nuanceret indgangsvinkel til produktet endnu.

Men jeg skal ikke udelukke, at der kan komme en test af det indenfor overskuelig fremtid.
Af NeverKnow
#12894
Enormt god anmeldse der her er lavet.

Jeg finder det dog forvirrende at der skrives i starten:
32PF9631D har desuden Ambilight 2.
Men senere skriver du hvilket er korrekt:
Tv’et har som nævnt i indledningen ingen Ambilight eller PIP (picture in picture).
Her får vi dog at vide at der ikke er PIP funktion, men hvis jeg kigger på phillips egen produkt specifikation finder man "PiP (Picture in Picture) : Text Dual Screen" (Se evt. link i bunden.)

Det gør mig forvirret, der er umiddelbart ikke Ambilight på denne model? Og samtidig er der eller er der ikke PIP funktion?

Keep up the good work
//NEVERKNOW

http://www.consumer.philips.com/consume ... VHKFSESI5P
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#12897
Det er en skrivefejl - der er ikke ambilight i skærmen og det kan du også tydeligt se når du kigger på billederne af den fra siden. Det er 37" modellen der har ambilight.
Af NeverKnow
#12898
Regnede godt med at der ikke var ambilight på men syns bare det var lidt forvirrende indtil jeg så billederne.

Hvad med PIP?
Brugeravatar
Af azrael
#12905
Mht. PiP skal det forstås sådan, at du kan se to sider med tekst-tv ved siden af hinanden.
Af macbane
#12906
Jeg synes det er lidt ærgeligt at du ved sådan en dybdegående og intelligent andmeldelse ikke nævner at ClearLCd bliver deaktiveret ved brug af HDMI...

Jeg kan ikke rigtigt fornemme hvor "utilfreds" du er med clear LCD teknikken, men jeg må indrømme at i min verden der rykker den en helt del i forhold til markedet nu.
Men du har fuldstændigt ret i at det kan forbedres. Specielt slamsungs udgave af Clear LCD har brug for enorm forbedring.

Jeg må indrømme at jeg fornyligt købte mig et Fladskærms tv og er egentligt overrasket over opdateringshastigheden i forhold til mit gamle 50 htz B og O. Men jeg er ikke helt enig i at opdateringshastigheden er så dårlig med CLEAR LCD, som du (som jeg læser det) gør den til.

Jeg gjorde faktisk det at jeg satte dem op ved siden af hinanden, med samme signal. de "hakkede" sku lige meget ved panoreringer, det var kun under en ishockeykamp at der var noget at se. Men det kan lige så vel have noget at gøre med kvaliteten af det signal jeg satte til bedre kunne udnyttes af billedrøret.

Meget af dette skyldes jo 110 % vores elendige analoge tv signal.