Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Peter VTEC
#83820
Har selv kig på denne model Samsung skærm da jeg synes det er en ganske pæn skærm, men det lyder da lidt som om at den skuffer på det billede mæssige, og man derfor ligeså godt kan tage modellen uden LED (P2370) som også er noget billigere, hvis det skal være en Samsung model.
Af 98oktan
#83912
jeg har haft Xl2370 i 6-7uger nu og kan ikke forstå i kritisere tilt funktionen. fra lodret kan skærmen vippes en anelse forover meget temmeligt meget bagover. eneste problem er at foden er meget let, så der skal lige ligges en hånd på den..
Af Leviathan
#84489
Rasmus vil du mene dette er en af de bedste TN skærme man kan købe i 22-24"? Hvordan er den ift. fx Asus VW246H? Det er nok én af disse to skærme jeg skal til at købe.

Ellers skal jeg gå op i Dells IPS modeller, problemet er bare at deres 22" har lidt lav opløsning og deres 24" er lidt dyr.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#85760
Leviathan skrev:Rasmus vil du mene dette er en af de bedste TN skærme man kan købe i 22-24"? Hvordan er den ift. fx Asus VW246H? Det er nok én af disse to skærme jeg skal til at købe.

Ellers skal jeg gå op i Dells IPS modeller, problemet er bare at deres 22" har lidt lav opløsning og deres 24" er lidt dyr.
Det kommer lidt an på behovet. Tænker du på spilbrug? Umiddelbart synes jeg Asus skærmen klarer det bedre - hvert fald i sine standardindstillinger. Den har et lidt mere afdæmpet og naturligt billede.

Mht. Dell U2410, har du så kigget på hvad den står til hos andre forhandlere end Dell selv? Den kan erhverves forholdsvis billigt efterhånden sidst jeg tjekkede.