Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#83636
mimse skrev: Fair fair!
Syntes blot at det lød som om at det er muligt at "banditten" kan justeres op i superklassen. Jeg vil så her nøjes med at spørge: - hvor ligger billedkvaliteten i forhold til Samsung B8050? (plusser og minusser)
Hverken B8050 eller LE705 har helt perfekt responstid. LE705 har ingen clouding; det har visse eksemplarer af B8050 og derfor kan det vel siges, at LE705 har bedre sortniveau.

B8050 har lidt bedre detaljegrad i SD signalerne, men LE705 har et rigtig pænt HDTV billede (noget bedre end LE700).
Begge Tv har efter min mening en ret uheldig fjernbetjening, hvis det kan tæller med i dine kriterier.
Af mimse
#83639
Tak for kommentarerne Rasmus. Ja fjernbetjeningen er det fæleste jeg længe har set.
Hurra for min Harmony 700. Det bedste køb i lange tider! :D
Af Rask2
#83693
Bliver mere og mere overbevist om at det skal være en 40LE705 sammen med Harmony One og PS3 ;-)

Rasmus, du nævner at B8050 har bedre detaljegrad i SD end LE705 men kan du komme mere ind på niveauet af forskellen eller måske dragen en sammenligning til LE705....fx W5500 eller andet?

Hvis man nu anskaffede en sådan LE705.....inden så længe.....hvem kan så kalibrere den "ordentligt" og hvad koster det kontra nødvendigt udstyr og tidsforbrug/studier?

Hvis billedkvaliteten også for SD ellers er "iorden", på LE705, kan jeg kun tilføje: flot design(minus remote, men det kan løses med en harmony til alle apparaterne alligevel), ekstrem lavt forbrug og attraktiv pris...........kalder det ikke på en award/placering på anbefalingslisten?
Af Rolfiboy
#85311
Jeg tænkte på er der nogen der har set 52" udgaven billigere end 14999kr her i dk?
Af Rolfiboy
#88734
En af mine venner har købt 46" versionen af LE705s og har haft nogle dage til at se bluray film og fjernsyn via yousee IPTV og så også haft en bærbar sluttet til over HDMI.

Prøvede at indstille tvet efter Rasmus Indstillinger her i reviewet og bag efter se Troy på bluray i et mørkt lokale, og må sige det er nok det bedste jeg har set på et LCD TV indtil videre, konstrasten og shadow detail er virkelig god for et LCD TV og farverne er også temmelig præcise og flotte specielt i denne prisklasse og vil tro den sagtens kan konkurerer med de fleste plasma skærme.

Skærmen kan godt reflektere lyset lidt, hvis man feks. har en kraftig lampe i baggrunden, men så slemt er det heller ikke, det er slet ikke så slemt som på mange nye LCD tv jeg har set.

Digital TV er også ganske flot og synes det klarer det ganske pænt, og 100Hz systemet er ret godt implemeteret, det virker uden at fremkalde nogle synderligt synlige fejl som ellers har set på andre LCD TV, men ellers synes jeg også det hånterer bevægelser fint uden 100Hz systemet.

Satte en bærbar til over HDMI og det virkede upåklageligt man skal bare huske at slå 100Hz systemet fra, så har skærmen ikke noget mærkbart delay. Prøvede og se om jeg kunne fremprovokerer slør men det er meget minimalt hvad der egentligt er af synligt slør og den klarer også den opgave ganske pænt, den kan sagtens bruges til feks. at spille hurtige spil.

Jeg er blevet overbevist om at dette er skærmen jeg skal investerer i, den har et meget lavt strømforbrug og producerer et ganske flot billede til prisen, desuden har jeg også tiltænkt den at bruge delvist til monitor til mediacenter og spille computer hvilket er en opgave den også klarer godt
Af Alpin944
#114867
I testen står der at det sidste S i modelnummeret angiver at det er en nordisk model med fungerende tuner. Vil det sige, at modeller der ender på E ikke vil kunne bruges i Danmark? Jeg har kabel tv, og skal derfor bruge DVB-C tuneren.