Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af rhino (DK)
#82894
Beobrian:

jamen lyder sku godt med den opdatering der....

med hensyn til hurtigere kanalskift kan man også trykke f.eks 8 og derefter GO på beo4 så skifter den også hurtigere end hvis man end hvis man venter hvis man nu skulle tryke et tal mere
Af BeoBrian
#82917
rhino (DK) skrev:Beobrian:

jamen lyder sku godt med den opdatering der....

med hensyn til hurtigere kanalskift kan man også trykke f.eks 8 og derefter GO på beo4 så skifter den også hurtigere end hvis man end hvis man venter hvis man nu skulle tryke et tal mere
Lige præcis, GO og PLAY giver samme kommando. Man kan også lægge kommandoen GO ind efter hvert programnummer i BEO5. Det er bare mere besværligt, med PLAY kommandoen kan man tilføje den ved et tryk, på alle kanaler.
Af BeoBrian
#82924
rhino (DK) skrev:men dette gør så at man ikke kan trykke tocifrede tal ind på Beo5 ikk??
Det er slet ikke noget problem, fordi den sender først play kommandoen når det sidste tal er trykket, det vil sige 5 - 4 - play, eller 2 - 3 - 4 - 5 - play. Men når forhandleren programmerer Beo5, så kan han lægge alle logoer ind i Beo5 System controlleren, og tilsidst nederst i billedet, aktivere en generel afslutning for alle kanaler, som kan være en play kommando.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#82936
Man kan allerede programmere den selv, men det kræver lidt udstyr og software såsom Lintronics Configurator.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
#82940
det er lidt der jeg hopper af.... jeg elsker at rode med mine fjernbetjeninger og mit udstyr og elsker at sætte mig ind i de muligheder man har med ens udstyr.....

men kæden hopper lidt af når man skal være halvvejs computerekspert for at programmere en fjernbetjening.... hvis det var muligt at tilføje og slette funktioner på fjernbetjeningen alene ville det altså være meget bedre.... men kan da godt forstå med logoer at de skal hentes fra nettet men det burde ikke kræve en com til resten....

bare min holdning :)
Af Pederrs
#82948
rhino (DK) skrev:det er lidt der jeg hopper af.... jeg elsker at rode med mine fjernbetjeninger og mit udstyr og elsker at sætte mig ind i de muligheder man har med ens udstyr.....

men kæden hopper lidt af når man skal være halvvejs computerekspert for at programmere en fjernbetjening.... hvis det var muligt at tilføje og slette funktioner på fjernbetjeningen alene ville det altså være meget bedre.... men kan da godt forstå med logoer at de skal hentes fra nettet men det burde ikke kræve en com til resten....

bare min holdning :)
Beo5 Configuration Tool'et kan findes flere steder på nettet bl.a. her:
http://www.megaupload.com/?d=VWI1G26Q
Dette er dog ikke den nyste version, men den skulle gerne opdatere sig selv til den nyeste (3.23).

Læs denne guide før du går igang, ellers kan det godt virke uoverskueligt pga. de mange ting man kan lave:
http://peecee.dk/upload/view/210253

Det skal måske lige nævnes at det er præcis dette program forhandlerne bruger.
Af alsoe
#83613
Hej hej

HVIS man nu ikke ønsker at have "et hav" af surround højtalere, men gerne vil forbedre lyden i BV10 hvad vil I så anbefale.

Jeg tænker på den opstilling hvor der hænger 2 højtalere (ligner beolab 6000) på siden af tv´et. Vil det give noget eller er det bare lir??

:o
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#83618
alsoe skrev: Jeg tænker på den opstilling hvor der hænger 2 højtalere (ligner beolab 6000) på siden af tv´et. Vil det give noget eller er det bare lir??

:o
BeoLab 6000 vil nok ikke give dig de helt store forbedringer, men du kan jo køre i et 3-stereo setup, hvor de to BeoLab 6000 fungerer som fronthøjttalere og højttaleren i BV10 fungerer som center.

Hvis du skal supplere med noget i forhold til BV10, så synes jeg du skal have fat i en B&O højttaler eller subwoofer, der kan give lidt mere bund i lyden. BV10 får ikke helt de dybe bastoner og mellemtoner med i lydbilledet, når der skrues op for lyden.
Senest rettet af Rasmus Larsen 21. dec 2009, 13:00, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
#83629
som herr. Larsen skriver vil Beolab 6000 i sig selv ikke give ret meget.... dog et noget bredere lydbillede end tv´et alene....

Jeg har selv et sæt Beolab 8000 tilsluttet mit Beovision 8-40.... det lyder ganske fint med dem alene.... hvis jeg så kobler min Beolab 2 subwoofer på også så har du dybten med.... den er fantastisk den gir den dybte og bund som er krævet til din hjemmebio.... håber på et sæt Beolab 8000 mere som baghøjtallere... men de må jo komme en dag O_O
Af alsoe
#83733
kanon tak for det Rhino og Rasmus..Go Jul til alle på Flatpanels :)
Af BeoBrian
#83744
alsoe skrev:Hej hej

HVIS man nu ikke ønsker at have "et hav" af surround højtalere, men gerne vil forbedre lyden i BV10 hvad vil I så anbefale.

Jeg tænker på den opstilling hvor der hænger 2 højtalere (ligner beolab 6000) på siden af tv´et. Vil det give noget eller er det bare lir??

:o
Det ville være en ok start med et par BeoLab 6000, fordi her i løbet af foråret lanceres en ny subwoofer, som er et perfekt match sammen med BeoLab 6000, BeoLab 8000 og BeoLab 3. Så du kan stille og roligt bygge et surround system op.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
#83748
Beobrian: har du egentlig et navn på den nye subwoofer.... ved bare den skulle være lidt tulipan inspireret og at den kan monteres på væggen.... men du kender ikke nogen data på den vel....? og offentlig gørelse :D
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12