Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rod1983
#98130
LaidBackLion skrev:
yakken skrev:Der er desværre rapporteret flere lignende sager med denne og SL8000/8500-modellerne. Det er åbenbart en gennemgående fejl ved denne generation.
Tak for svaret - det er da utroligt at man erhverver sig et tv til ca 8500 dask og så kan det ikke engang give ok lyd - er der virkelig intet at gøre? ...synes ikke det er noget jeg "kan leve med" i længden....
Det kan jeg godt forstå. Har hørt den og det ville jeg hellere ikke. Men generelt set har jeg endnu ikke haft et tv som havde "god lyd" og derfor anbefaler jeg også at du enten køber en soundbar eller ser film via et surround anlæg. Skal vi have god lyd indbygget i et tv skal nok over i et B&O. Men det får du hellere ikke kr. 8500 8)
Af Thomas Wiil
#104696
Hej Rasmus.

Jeg sidder og læser denne tråd igennem og har også læst din anmeldelse af LG's SL9000/SL8000(SL8500).

Jeg er lidt i et dilemma om hvilket fjernsyn jeg skal købe..
Mit surround er LG, så det skal mit tv så også være :)

Jeg er meget kræsen, og vil have det bedste til prisen. Tv'et skal være 47 tommer og mit valg står så imellem:
47SL8000
47SL8500
47SL9000
47SL9500

1. Hvad er forskellen mellem SL9000 og SL9500?

2. SL8500 er med 200 Hz Truemotion, er det værd at gå efter? (Jeg kan fornemme at LG's 100Hz ikke er optimalt, udfra indlæg herinde)

3. Jeg sætter stor pris på design, og SL-modellen med glasfronten er yderst flot efter min mening. Hvor stor er forskellen på med og uden glas?

4. Er der andre LG fjernsyn på 47 tommer, i samme prisleje, du hellere vil anbefale?

På forhånd tak :)
Af henriksson25
#104718
Hej jeg har stået lidt i samme situation og tillader mig derfor at svare på et par af dine spørgsmål.

Forskellen på sl9000 og 9500 er designet nederst på skærmen. på sl9000 er der en grålig kant nederst. På 9500 er det et træ look.

Jeg var selv ved at købe sl9500 men da jeg oplevede dets dårlige betragtningsvinkler valgte jeg sl8500.

Vedr. 200 Hz Truemotion kan jeg kun sige at jeg ser en del VM for tiden, og det er en fornøjelse!

Glasfronten giver lidt genskind, men tilgændgæld et klart billede og imo et meget federe design. Desuden har det været oppe at plastfronten på sl8000 skulle begynde at bule med tiden.

Mvh Thorbjørn
Af Thomas Wiil
#104801
Det var en besvarelse som jeg virkelig kunne bruge til noget, tusind tak! :)

Alt taler tydeligvis for at jeg skal erhverve mig et LG SL8500.

Har du oplevet nogen mærkværdige ting ved SL8500, eller kører det upåklageligt?

Har du tilsluttet spillekonsoller (PS3, Wii etc.)?
Har du tilsluttet computer?
Hvis ja, virker det så også upåklageligt?

Og til sidst, er tv'rt Boxer-godkendt?

På forhånd tak :)
Af henriksson25
#104819
Hej igen

Jeg har ikke oplevet nogen fejl, indtil videre kører det upåklageligt.

Jeg har tilsluttet WII, det kører rigtig godt.

Jeg har ikke haft tilsluttet computer endnu.

Modellen figurere umiddelbart ikke under godkendte TV på Boxers hjemmeside, så det skal lige undersøges. Ellers skal du have boks til.

Mvh. Thorbjørn