Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bigz
#79592
Rasmus Larsen skrev:BigZ: Jeg synes Sony X3500 på mange områder er et rigtig fint Tv. personligt synes jeg ikke, at 9704H er 20.000 NOK ekstra værd i forhold til dit X3500 - specielt ikke når du ikke får et større Tv end 52".

Det er klart, at der er sket noget siden X3500 kom på markedet, men jeg synes stadig det er blandt Sonys bedste Tv, hvert fald på digitale og HD kilder.
Takk for godt svar. :)
Er vel av samme oppfatning, og tror jeg rett og slett lar Sony'en henge på veggen en stund til da.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#79593
bigz skrev:
Rasmus Larsen skrev:BigZ: Jeg synes Sony X3500 på mange områder er et rigtig fint Tv. personligt synes jeg ikke, at 9704H er 20.000 NOK ekstra værd i forhold til dit X3500 - specielt ikke når du ikke får et større Tv end 52".

Det er klart, at der er sket noget siden X3500 kom på markedet, men jeg synes stadig det er blandt Sonys bedste Tv, hvert fald på digitale og HD kilder.
Takk for godt svar. :)
Er vel av samme oppfatning, og tror jeg rett og slett lar Sony'en henge på veggen en stund til da.
Derudover synes jeg nu også Sony og Philips har ret forskellige tilgange til billedkvaliteten, så jeg tror en mere oplagt arvtager til X3500, hvis du er Sony-mand, bliver den næste generation af X serien, som formentlig skal hedde X5500.
Af Søren Kjær
#79614
---> I relation til artiklen omkring Philips vs. billedkavalitet.

Vender Philips tilbage med et svar mht. årsagen til, hvorfor det ikke har været muligt at opnå de optimale 6500 Kelvin?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#79615
Søren Kjær skrev:---> I relation til artiklen omkring Philips vs. billedkavalitet.

Vender Philips tilbage med et svar mht. årsagen til, hvorfor det ikke har været muligt at opnå de optimale 6500 Kelvin?
Det lovede John. Jeg prøver lige at hive fat i ham igen i næste uge, hvis jeg ikke har hørt fra ham inden da.
Af lennon
#79646
Rasmus Larsen skrev:
Søren Kjær skrev:---> I relation til artiklen omkring Philips vs. billedkavalitet.

Vender Philips tilbage med et svar mht. årsagen til, hvorfor det ikke har været muligt at opnå de optimale 6500 Kelvin?
Det lovede John. Jeg prøver lige at hive fat i ham igen i næste uge, hvis jeg ikke har hørt fra ham inden da.
- og hvorfor "hunnen" Philips satser udelukkende på LCD, - når nu plasma teknologien performer et så synligt bedre billede . . . ? ?
Af Helmuth
#79660
Rasmus, i artiklen står:

"men de store ændringer i DLNA funktionen, vil først komme med på næste års udgaver af Philips Tv, hvor man vil gå over til DLNA 1.5 revisionen frem for den nuværende DLNA 1.0."

Ved du om 2009-modellernes DLNA version 1.0 senere vil kunne opdateres (til version 1.5) via en firmware-opdatering?
Brugeravatar
Af Weissbier
#80262
tarok skrev:http://www.areadvd.de/hardware/2009/phi ... 9704.shtml
Area DVD er enige med Rasmus: Sony Z5500 er et bedre fjernsyn end Philips 9704! Sony'en får Masterpiece karakter, mens Philips "kun" får Referenz karakter. :)
Af lennon
#80265
Weissbier skrev:
tarok skrev:http://www.areadvd.de/hardware/2009/phi ... 9704.shtml
Area DVD er enige med Rasmus: Sony Z5500 er et bedre fjernsyn end Philips 9704! Sony'en får Masterpiece karakter, mens Philips "kun" får Referenz karakter. :)
Areadvd.de er i mine øjne et af nettets mest mystiske testsites . . ;;)
Af xcardman
#80276
De billeder fra Areadvd.de håber jeg kke bare ligner en smule hvad skærmen viser.

gab nogle farver
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#80299
Helmuth skrev:Rasmus, i artiklen står:

"men de store ændringer i DLNA funktionen, vil først komme med på næste års udgaver af Philips Tv, hvor man vil gå over til DLNA 1.5 revisionen frem for den nuværende DLNA 1.0."

Ved du om 2009-modellernes DLNA version 1.0 senere vil kunne opdateres (til version 1.5) via en firmware-opdatering?
Det tror jeg ikke man kan. Det er så vidt jeg ved hardware bestemt frem for software bestemt.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#80419
FlatpanelsDK modtager snart Philips 9664H til en test. Blot til information for dem der går og lurer på den, hvilket jeg kan forstå der er en del her i tråden der gør.
Af siccio
#80749
Super godt Rasmus
Glæder mig til at i tester 9664'eren, så må vi se om det er lettere at kalibrere.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19