Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af KristofferA
#112007
Nice! :)
Hvordan er de som butik? Nogle med nogle erfaringer?
Af Steen Bay
#112017
yakken skrev:SL8000 er allerede udgået. Hvis du kan finde den hos en forhandler, så er det restlager.
Ja, det var også mit indtryk, men så så lige i går at SL8000 og SL8500/9000 (som de eneste 2009 modeller) stadig står opført på LG's hjemmeside, nede under 2010 modellerne.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#112019
Det kan vel være svært at tilpasse produktsuspendering til et årsskifte og SL-modellerne har jo kunne købes tidligere på året. Jeg skal ikke kunne udtale mig med 100% sikkerhed om hvordan LG styrer deres informationer på hjemmesiden.
Af jayjay89
#112048
KristofferA skrev:De har bare ikke LE 850N modellen.
Nej det kan godt være at de ikke lige har den specille model, men man kunne jo altid spøge om de kunne skaffe og til hvilken pris, ikke O_O
Af Carmarlin
#112067
CineMagic får nu også rigtig gode anmeldelser på TrustPilot - 9.4 ud af 10.

Desuden har de gratis fragt og dag til dag levering - når de altså får det O_O

Man kunne også høre Elgiganten om de kunne matche dette tilbud. Det synes jeg de plejer at være rimelige gode/smarte til....de vil jo gerne sælge nogle fladskærme også :)
Af weniwe
#121025
Hey.

Vil lige høre om LG 47SL8000 er ARC-kompatibelt, da jeg overvejer at købe en surroundsound systemt der kræver at Tv er ARC kompatibelt...
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15