Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#75179
HenrikB skrev:Hej Flatpanels,

Jeg synes at det er fedt med den flotte anmeldelse af B&O BV8. Jeg er meget glad for B&O, og har altid vidst at kvaliteten er i top. Der er mange negative holdninger til deres pris/kvalitet, så det er godt at se at kvaliteten er i orden på deres "billigste" fladskærm. Prisen er høj, men du får altså også et håndværk som ingen konkurrenter kan måle sig med, heller ikke Loewe.
Jeg vil høre om I ikke kan teste BV7-40 samt den kommende BV7-55? På forhånd tak.
Tak for de pæne ord.

Jeg tror ikke vi vil anmelde BV7-40, men BV7-55 vil jeg selv meget gerne kigge nærmere på.
Indtil videre kan jeg dog kun bekræfte, at vi får B&Os nye BeoVision serie ind til en anmeldelse. Jeg kan ikke fortælle så meget om denne endnu, men der kommer en nyhed op på forsiden snart og så præsenteres den officielt d. 19. oktober.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#75201
Hvordan var håndteringen af 1080p24 for resten? Det nævnes ikke i testen, og så vidt jeg erindrer, så har der været lidt bøvl med et i fortiden?
Af lennon
#75322
Kleitus skrev:En anden ting jeg synes er værd at bemærke er altså fjernbetjeningen.

I samtlige jeres anmeldelser af andre fjernsyn brokker I jer over de elendige fjernbetjeninger, og jeg synes personligt også det er ufatteligt at man kan investere over 20k i et Panasonic fjernsyn og så får man det værste plastic skrammel af en fjernbetjening med som har koster 2 ører at fremstille.

Hvorfor andre fabrikanter ikke kan lære af B&O og lave en fjernbetjening som rent faktisk er lækker at anvende forstår jeg ikke. Det er immer væk den man sidder med i hånden en hel aften når der zappes løs, så en ordentlig en af slagsen øger altså brugsglæden markant. :)
Bifalder også den gode anmeldelse, som jeg primært har ventet på pga min bror.Jeg er nemlig selv typen der stykker AV anlæg sammen udfra hvad jeg synes der er bedst ydende - på tværs af fabrikanter. Og det passer mig glimrende at feks Panasonic IKKE har brugt mange penge på remote, - men i stedet anvendt dem på billedkvalitet.Alle remotes i mit hjem er gemt væk, - og erstattet af en multiremote. Absolut ikke på niveau m B&O´s LINK, - men fuldt ud anvendeligt.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#75324
Uden at det bliver til Beolink, så kan en Beo4 jo også bruges til dette formål jf. mit tidligere link her i tråden.
Af korben
#75358
Min mor købte en 32" version da den kom frem. Og her 14 dage siden bytte hun den ud med en 40" version. ( 32" var for lille for hende). Jeg har sat begge 2 op og brugt dem en del. Jeg må sige at 40" er MEGET bedre end 32". Og jeg kan sige VENT til der er penge til en 40" frem for 32". Og nej det er ikke de 8" der gør det. Men alt det andet.
Af pdj1974
#76199
Kan den hænges på væggen? Det står ikke nævnt på B&O’s hjemmeside og jeg kan heller ikke se plads til standard beslag her:
Billede
men ifølge nedenstående ser det ud til at den kan?
Billede
Har B&O evt. en holder, så den kan komme ud fra væggen og vinkles til siden?

Hvad er for øvrigt pointen med den vinkling de har skærmen i, selv når den står på stander? Eksempelvis på dette billede ser det helt forkert ud:
Billede
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#76215
Den kan godt hænges på væggen, og B&O har beslaget til den i butikken. Du kan nok ikke benytte et vilkårligt beslag fra Harald Nyborg, men jeg har dog set fleksible ophæng til B&O - jeg husker bare ikke om det var dem selv der havde lavet det. Spørgs i butikken.

Vinklingen sørger for, at højttaleren spiller lige ud i rummet, vil jeg tro. Det er nok af æstetiske grunde, at den ikke sidder vinkelret på skærmen.
Af pdj1974
#76248
Tak, så vil jeg forsøge at overtale mine forældre til at opdatere deres 6-26, som de endelig er begyndt finde for lille... 8)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#76252
Husk på, at Beovision 10 udkommer på mandag. Prisen er ikke annonceret endnu, men den er nok noget højere end BV8-40.
Af pdj1974
#76296
Jo tak, men jeg havde egentlig oprindelig tænkt mig at få dem over på en Panasonic plasma, men de bruger LIDT af link-mulighederne i deres 6-26 idag, så vidste godt at det ville blive svært. Men med den knap så ublu pris, samt den meget positive anmeldelse fik mig overbevist om at 8-40 nok er det bedste køb for dem. Skulle bare lige have bekræftet at den kunne hænges op.
PS: Men jeg skal nok sørge for at de ikke køber noget før 10'eren er præsenteret og prissat ;)
Af pdj1974
#76436
For POKKER, hvor ser 10-40 godt ud! Men mine forældre har brug for at kunne dreje den til begge side :((
Af scuba
#76913
Jeg ved ikke om anmelderen kunne finde på at ignorerer prismærket på 30.000 kr. hvis det havde været et 40" Phillips tv?

Virker mistænkeligt at det ikke engang står nævnt under negativt. Eller er TV'et vitterligt de 30.000 kr. værd hvis man kigger nøgternt på det og ikke er mærke-snob?

:o [/b]
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#76953
Hvis Philips tog sig sammen, og lavede et TV, der var ligeså godt som BV8, så ville de naturligvis også få samme ros. For de 30.000 kr. får man, i vores mening, så meget for pengene, at der kan uddeles en award. Ud over markedets bedste LCD-billede, så har TV'et også en række andre dyder, som ingen andre tilbyder i en samlet pakke.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
#81637
sad og tænkte på hvilket tv i ville vælge hvis vælget stod mellem BV8-40" og BV10-40"

jeg syntes ikke i gav 10´ern helt så gode anmeldelser som BV8.... der var flere minusser ved BV10

så spiller prisen vel også lidt ind da bv10-40 koster godt 20k mere med antirefleks behandletskærm...