Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#81682
Det kan du næsten kun selv bedømme. Det handler jo om økonomi og jeg kender ikke din situation. Den officielle udmelding herfra er, at BV10 er pengene værd. Men det er BV8 også ;)

Det er samme historie når folk vakler mellem et Panasonic og et Pioneer TV.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
#81684
kender du så noget til BV7-40" der skulle det jo være samme panel og skærm som i BV8-40.... og hvordan ville i evt. anmelde denne model

mener bare om BV10 har bedre billedekvalitet end BV7 som koster godt det dobbelte :s
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#81698
Vi får den nye 55" model til test indenfor de næste par ugers tid. Vi har ikke haft fat i 40" modellen og får det heller ikke umiddelbart.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
#82965
tænkte på om ikke man burde fremhæve LINK OG BETJENINGS MULIGHEDER "under positivt" ved bv8 som i gør ved bv10 da begge har helt ens muligheder for link osv....

hvis nu der er nogen der gerne vil spare pengene ved at købe 8´ern men ikke tør pga de måske ikke ved om der er ens link muligheder
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#82999
Jo, du har ret. Jeg tilføjer det.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
#83042
kanon....

er det ellers lykkedes jer at fremprovokerer de frysninger ved zapning og sådan BV7 som vi har nævnt tidligere omkring BV8 og BV10?
Af Jonasok
#92483
Hejsa,
jeg vil bare sige tak for de super gode anmeldelser og opklarende spørgsmål som ledte mig frem til at købe et BV8-40 i december. Jeg har lige siden glædet mig over købet hver eneste dag. Det har været en årelang proces som jeg ikke vil trætte med detaljerne i. Ud over super billede og fuldt tilfredsstillende lyd og betjening glæder jeg mig især over at det kan stå uden nogen form for ekstraudstyr.
Af mpl
#94521
Hej,

Jeg har et 8-40 og vil gerne kontrollere en Phillips DVD via min BEO4. Min DVD er ikke på listen over supporterede DVD'er, men jeg håber at man selv kan programmere dette (ved at bruge IR øjet). Er der nogen der ved, hvordan man kommer ind i en eventuel programmeringsmenu?

Mvh.

Mads
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#94522
Så vidt jeg ved, så er det en XML-fil, der skal uploades til TV'et med koderne i? Det kræver vist et besøg hos forhandleren.