Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#73558
Anmeldelsen af Dell U2410 er nu online. Dell U2410 er Dells helt nye 24" skærm med IPS panel og forudkalibrerede sRGB AdobeRGB farveprofiler.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1253521464

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Af ferrarimik
#73569
rigtig god test

jeg er gamer og leder efter en 24" skærm med god billed kvalitet, har lige nu en TN skærm med utrolig dårlig billed kvalitet, men god respons tid. jeg skal kun bruger skærmen til at game og alm. brug. vil u2410 være god nok til hurtige FPS spil, du nævner overdrive trailing i testen vil det være et stort problem ?
og til sidst du skriver at: Sort ikke så dyb, er den beder end på de fleste tn skærme?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#73576
Sortniveauet er målt i de fleste af vore tests så det er bare at gå i krig med at sammenligne selv.
Af bogus
#73659
Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at vide om den egner sig til alm spil (online spil primært, wow, Aion, eveonline)
Har i forvejen en HP 2207w som blev rost til skyerne dengang jeg købte den, og er interesseret i en 24' men har naturligvis ikke lyst til at nedgradere selve grafik oplevelsen.

Overvejede dell's 2408WFP, er denne skærm bedre end den, i referere til WA modellen, som er en skrabet model af s2408WFP så vidt jeg ved, misforståelse ?

kort version : hp w2207 ell. 2410u ? :)

på forhånd tak
/b
Af jumper
#73728
har i prøvet at have signal på componet indgangen ?

Tror i den kan bruges som preview HD monitor ved video redigering ?
Jeg bruger et Matrox RT-X2 Le redigerings/dsp kort som levere analog componet out (YPbPr hd signal - 1080P/1080i/720P/720i)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#73735
ferrarimik skrev:rigtig god test

jeg er gamer og leder efter en 24" skærm med god billed kvalitet, har lige nu en TN skærm med utrolig dårlig billed kvalitet, men god respons tid. jeg skal kun bruger skærmen til at game og alm. brug. vil u2410 være god nok til hurtige FPS spil, du nævner overdrive trailing i testen vil det være et stort problem ?
og til sidst du skriver at: Sort ikke så dyb, er den beder end på de fleste tn skærme?
Jeg vil sige, at den sagtens kan benyttes til spil, men er du en af de allermest krævende brugere, så vil du nok foretrække en skærm som f.eks. Samsung 2233rz som vi også har anmeldt.

Personligt benyttede jeg dog Dell U2410 i spil uden problemer og fandt den helt tilstrækkelig, også fordi den har et lavt input lag. Overdrive trailingen er ikke kritisk og nok på niveau med de fleste TN paneler i dag.

Mht. sort, så er den på samme niveau som mange TN paneler. Som yakken også nævner, så kan du sammenligne det med andre anmeldelser. F.eks. Samsung 2233rz der er en decideret gamerskærm med TN panel.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#73737
bogus skrev:Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at vide om den egner sig til alm spil (online spil primært, wow, Aion, eveonline)
Har i forvejen en HP 2207w som blev rost til skyerne dengang jeg købte den, og er interesseret i en 24' men har naturligvis ikke lyst til at nedgradere selve grafik oplevelsen.

Overvejede dell's 2408WFP, er denne skærm bedre end den, i referere til WA modellen, som er en skrabet model af s2408WFP så vidt jeg ved, misforståelse ?

kort version : hp w2207 ell. 2410u ? :)

på forhånd tak
/b
Ingen problemer i onlinespil af den karakter. De brugere der bør være opmærksomme er dem med hang til de helt hurtige spil som Counter-Strike og Quake.

Ja, jeg synes du får en skærm der er bedre på en del punkter ved at vælge U2410 over S2408WFP.

I sammenligning med w2207 er der slet ikke tvivl om, at U2410 er langt, langt bedre :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#73738
jumper skrev:har i prøvet at have signal på componet indgangen ?

Tror i den kan bruges som preview HD monitor ved video redigering ?
Jeg bruger et Matrox RT-X2 Le redigerings/dsp kort som levere analog componet out (YPbPr hd signal - 1080P/1080i/720P/720i)
Som udgangspunkt, ja. Jeg ved dog ikke om U2410 understøtter hverken 720p eller 1080 over component. Dette fik jeg desværre ikke undersøgt.
Af DrRetina
#73756
Hvorfor er der ikke et ord om sammenligning med den nærmeste konkurrent HP LP2475W?
Af bogus
#73789
Rasmus Larsen skrev:
bogus skrev:Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at vide om den egner sig til alm spil (online spil primært, wow, Aion, eveonline)
Har i forvejen en HP 2207w som blev rost til skyerne dengang jeg købte den, og er interesseret i en 24' men har naturligvis ikke lyst til at nedgradere selve grafik oplevelsen.

Overvejede dell's 2408WFP, er denne skærm bedre end den, i referere til WA modellen, som er en skrabet model af s2408WFP så vidt jeg ved, misforståelse ?

kort version : hp w2207 ell. 2410u ? :)

på forhånd tak
/b
Mange tak for svaret, så er det bare at bestille :)



Ingen problemer i onlinespil af den karakter. De brugere der bør være opmærksomme er dem med hang til de helt hurtige spil som Counter-Strike og Quake.

Ja, jeg synes du får en skærm der er bedre på en del punkter ved at vælge U2410 over S2408WFP.

I sammenligning med w2207 er der slet ikke tvivl om, at U2410 er langt, langt bedre :)
Af fiskee
#73827
Er det sortniveau så galt? og i så fald hvilken skærm skal man så hen imod til fotorederingsbrug?