Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mikael-Nielsen
#73946
Vi er enige om, at jeg burde have et kabel magen til det der er nederst til venstre i det billede du har uploadet herinde?

Jeg har kun sådan et single dvi kabel, som jeg fik med skærmen er jeg kommet frem til og vil derfor kontakte prc data i morgen, ang at de gerne må sende mig et dual kabel.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#73948
Nej, vi er skam slet ikke enige om at du BURDE have fået sådan et kabel. I den oprindelige tekst til testen stod der flere steder, at der IKKE fulgte et duallink kabel med i kassen. Så hvis du ikke har fået et med, så kan du næppe klage over det. Det er ikke PRC-Data der pakker kassen.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#73981
Ja, det skulle være sådan en fætter.
Af Mikael-Nielsen
#74013
Jeg har lige haft snakket med firmaet prc data som jeg købte den igennem, de mente nu nok at det kabel burde have været i æsken, da skærmen ikke er kompatibel uden det kabel. Så jeg får tilsendt et sådant dual dvi kabel, uden nogen mer regning - Thumbs up og tak for hjælpen
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#74015
Det lyder jo meget godt. Man kan godt undre sig over, at Samsung ikke har pakket det rigtige kabel i kassen, men på den anden side, så er personalet i pakkeafdelingen nok ikke helt klar over hvilken forskel der er på de to typer kabler - det kan jo være en simpel logistikfejl.
Af Mikael-Nielsen
#74461
Jeg har nu modtaget det nye og væsentligt tykkere kabel fra prc data og nu virker skærmen som den skal og køre de 120hz. Jeg må indrømme, at jeg som gamer var meget skeptisk overfor disse hz, men den fungerer simpelthen perfekt. Der er ingen ghost eller bleeding på min skærm, fantastisk godt køb!
Af abelbendel
#78589
Spekulere på, om jeg er udsat for det samme... syns jeg får et meget mystisk billede, når jeg sætter den til 120Hz?!
Det virker som 2 identiske skærmbilleder, der ligger hen over hinanden, men en smule forskudt fra hinanden?

I 60Hz ser det fint ud!

Jeg købte min skærm hos Happii.dk, men kan ved leveringen se, at den kommer fra PROSHOP?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#78606
Har du aktiveret 3D effekten? Det lyder det som om. 120 Hz har 2 modes - en hvor du blot får 120 Hz normal opdatering, og én hvor du får 2x60 Hz, med forskudte billeder, som kan bruges med 3D briller.
Af abelbendel
#78690
De 120Hz var aktiveret via CCC, som er ATi's control Center - De understøtter vist ikke nVidia's 3D-funktion.

Så jeg tvivler lidt på at det er tilfældet.

PS: Desuden er forskydningen imellem billederne meget større med 3D-effekten aktiveret - noget der ligner en ½ til 1 hel cm, så vidt jeg kan se på demo-vidioerne!
Af Spørgejørgen
#90051
Rasmus Larsen skrev:Anmeldelsen af Samsung 2233rz er nu online. Det er den første 120 Hz skærm på markedet.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1252567360

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)

Kan man køre 2233rz'eren i Eyefinity-setup, med f.eks 3 x 2233rz i 120hz på 3 skærme side om side. (landscapemode) eller kan man "kun" køre i f.eks 60 hz hvis man sætter 3 sammen? (bruger et 5970 ATI radeon grafikkort med 2 x DDvi udgange og minidisplayport.)


Mvh. Spørgejørgen.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#90053
Hvis grafikkortet understøtter 120 Hz på alle indgange og kan klare 120 Hz output på alle tre indgange, kan jeg ikke se noget problem i det.

2233rz synes jeg dog ikke er særlig oplagt til et setup med 3 skærme. Skærme med TN paneler er generelt ikke gode i multi-setups pga. de begrænsede betragtningsvinkler.
Af jimdupont
#96342
Hej

Har lige læst denne tråd igennem, jeg har selv en macbook pro mb985 med et geforce 9600m GT 256mb grafikkort - hvor der jo sidder et mini display port udgang på, jeg ved at man kan købe en DVI Adapter til den, men tænkt på om der evt. er en der ved om denne skærm(Samsung 2233RZ) kan kører 120hz hvis man sætter den til min macbook pro, og om den i det hele taget kan kører sammen med Mac OS styresystem ??
Brugeravatar
Af koenigs
#97032
Med mindre du har tænkt dig at "game" på din macbook pro, ville den skærm være et fejlvalg. Du får simpelthen meget mere skærm for mindre penge ved at tage en alm. 60hz model.

Denne skærm er udelukkende skabt til gaming og eller visning af stereoskopisk 3D.