Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#6853
Testen af LG L1970HR er nu online på forsiden eller direkte på dette link:
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1152180851

Har du kommentarer, spørgsmål eller tilføjelser kan du benytte dig af denne tråd.

Jeg har udeladt en beskrivelse af design og funktionalitet fordi det er præcis det samme som på den tidligere testede L1770H. Læs også testen af L1770H for at få en dybdegående test og beskrivelse af DFC systemet, som forbedrer kontrasten.

God fornøjelse :)
Brugeravatar
Af yksa
#6890
jeg syns de har taget designet fra LG L1780Q og L1980Q.
der er mange lighedder mellem de skærme.

(B LG laver gode skærme
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#6891
Det er blot skammeligt at de ikke viderefører funktionaliteten. Pivot er f.eks. ikke længere på menuen.
Brugeravatar
Af yksa
#6894
ja og pivot er jo en godt ting, når der skal læses eller skriver word.
Brugeravatar
Af yksa
#6895
men hvorfor har de droppet pivot?
har de en forklaring på det?
Af Jazzperson
#6899
yksa skrev:men hvorfor har de droppet pivot?
har de en forklaring på det?
Måske for at der skal være en grund til at investere i den lidt dyere L1980Q..? ;)
Brugeravatar
Af yksa
#6918
måske, men LG L1980Q er jo en ældre model
Af Fitze
#9765
Jeg kigger lidt rundt efter en fladskærm lige fortiden, de fleste anbefaler VX922 men jeg er selv lidt i tvivl. Jeg spiller en del, men vil stadig gerne have at skærmen står flot i windows samt til film osv.

Jeg syntes ikke at VX922 får så gode karaktere mht. billedet udover at den er hurtigt i spil.
hvorfor er det at LG 1970HR ikke overtager tronen? er det kun pga. at VX922 er en anelse hurtigere eller? står den pænere til normalt brug i forhold til VX922?
Jeg har læst en del af Prad.de reviews og der sætter de LG'en højere end Vx922, så i bund og grund kunne jeg godt tænke mig en forklaring fra en af jer kloge hoveder :) på om den egentlig ville være et bedre køb eller hvad der afholder den fra at være det ?
Af Crueltylizer
#9766
Fitze skrev:Jeg kigger lidt rundt efter en fladskærm lige fortiden, de fleste anbefaler VX922 men jeg er selv lidt i tvivl. Jeg spiller en del, men vil stadig gerne have at skærmen står flot i windows samt til film osv.

Jeg syntes ikke at VX922 får så gode karaktere mht. billedet udover at den er hurtigt i spil.
hvorfor er det at LG 1970HR ikke overtager tronen? er det kun pga. at VX922 er en anelse hurtigere eller? står den pænere til normalt brug i forhold til VX922?
Jeg har læst en del af Prad.de reviews og der sætter de LG'en højere end Vx922, så i bund og grund kunne jeg godt tænke mig en forklaring fra en af jer kloge hoveder :) på om den egentlig ville være et bedre køb eller hvad der afholder den fra at være det ?
Jeg står med præcis samme problem. Kan ikke finde ud af hvilken af de 2 skærme jeg skal vælge da de fleste anbefaler dem begge.
Af Hanga
#9767
Hej

Jeg stod i samme situation som jer, søgte bl.a. hjælp herinde uden at få svar ::l

Nå men jeg valgte LG'en i sidste ende, fordi jeg netop havde det indtryk, at den var bedre allround end VX922. Nu har jeg jo ikke prøvet en VX922, så kan ikke sammenligne, men jeg er godt tilfreds med min LG. Farverne kræver en del justering i starten, og det tog mig et stykke tid inden jeg fandt en indstilling jeg var tilfreds med. Men når det så er gjort, så kører skærmen altså også bare perfekt. I spil er der ingen slør overhovedet (har testet på Need For Speed og Hitman Blood Money), og den fungerer fint til alm. brug.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#11773
Responstiden for HQ modellen er 4 ms og HR modellen har 2 ms.
Af Niller1973
#11813
takker :)