Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nonosusno
#83865
CKR_DK skrev:
nonosusno skrev:hvordan kan man slå det blå lys til i bunden af skærmen? mit 855 har det ikke?
Det er kun 8050 LED der har blå lys i bunden ;)
underligt det i butikken havde blåt lys. men tak.

jeg har indstillet tv'er efter det der anbefales i anmeldelsen herinde, men jeg syntes ikke den hvide farve er ret god. når der vises en hel skærm med hvid er det meget gråt i det! hvad skal jeg ændre på for at få det mere rent hvidt uden det går ud over sortniveau og farverne?
Af jesperr
#83885
jeg havde en tekniker fra prestige service hjemme hos mig,og han monterede de famøse gummi dutter og det virker bare.jeg skal mute fjernsynet og helt tæt på det for at høre en lille smule. der er intet ved farve skift eller noget som helst andet. det funker bare,så jeg er ovenud tilfreds.jeg er dog ked af at høre der er så mange andre der døjer med deres for hold da kæft et fjernsyn.stilrent design,nemme menuer og KANON billede.

ps glædelig jul til jer alle

mvh jesper :)
Af blylow
#83902
Hvis nu man har 850´eren og ingen prestige service har, kan en normal teknikker så sætte gummidutterne på for at mindske brummen/summen?
Eller er det et kirurgisk indgreb kun for autoriserede?
Af kasperand
#83903
blylow skrev:Hvis nu man har 850´eren og ingen prestige service har, kan en normal teknikker så sætte gummidutterne på for at mindske brummen/summen?
Eller er det et kirurgisk indgreb kun for autoriserede?
Bare gør det selv det jo kun bagpladen der bliver pillet af, også drys med gummidutter alle de steder du kan komme til det :)
Af blylow
#83904
Så man er ikke i tvivl om at det bare er bagpladen der laver lyden? Syntes forskellige folk har skrevet det har noget med strømforsyningen at gøre og nogen siger blæser osv..
Af RAR6
#83946
Er der andre der ikke kan sortere de digitale kanaler på deres PS50B855 ?

Jeg har indlæst den nyeste firmware (fra 24/11) men kan stadig ikke sortere mine kanaler ??

Jeg skal desuden vælge finland som land for at den vil søge efter de digitale kanaler ?! ;;)
Af oestr
#83948
Jeg har Yousee og kunne heller ikke finde de digitale kanaler før jeg fik tilføjet det rigtige netværks ID.

Måske det er derfor.

Oestr
Af RAR6
#83949
Jeg har stofa via antenneforening og de digitale kanaler er netop frigivet uden kodning - men selvom jeg sætter netværks ID til auto finder den ikke noget - den søger i 2 sec og siger så 0 kanaler fundet...

Der står også på anteneforeningens hjemmeside at man skal vælge finland hvis man har et samsung tv - jeg synes bare det lyder mærkeligt...... men ja så får jeg alle kanalerne til rådighed

men kunne jeg bare sortere kanalerne ville jeg være glad ;)
Af johnson
#83953
Til RAR6

Hvis du vælger land DK og under digital søgning ændre NETVÆRKS-ID til 0 - FREKVENS 346000 - MODULATION 64 QAM - SYMBOLHASTIGHED 6900 så skulle det virke.

Hvis du har sidste nye SW/FIRMWARE kan du redigere kanalerne ved at gå i kanal-listen tryk på tools og vælg redigere kanal.
Af RAR6
#83954
Til Johnson

SUPER !! - det virker ;)

Alle kanler kom frem og nu kan jeg også sortere kanalerne
- det er nok fordi jeg havde valgt finland som land at sorteringsmuligheden ikke var der for den er der nu

Tusind tak for hjælpen :)
Af CKR_DK
#83970
nonosusno skrev:
CKR_DK skrev:
nonosusno skrev:hvordan kan man slå det blå lys til i bunden af skærmen? mit 855 har det ikke?
Det er kun 8050 LED der har blå lys i bunden ;)
underligt det i butikken havde blåt lys. men tak.

jeg har indstillet tv'er efter det der anbefales i anmeldelsen herinde, men jeg syntes ikke den hvide farve er ret god. når der vises en hel skærm med hvid er det meget gråt i det! hvad skal jeg ændre på for at få det mere rent hvidt uden det går ud over sortniveau og farverne?
Det skulle vel ikke være en LED 8050 du så i butikken ?
Af nonosusno
#84040
[/quote]
Det skulle vel ikke være en LED 8050 du så i butikken ?[/quote]

bare underligt at der er en menu der hedder:
lys i bunden af skærmen: slukket, altid tændt, osv.
Af CKR_DK
#84070
nonosusno skrev:
Det skulle vel ikke være en LED 8050 du så i butikken ?[/quote]

bare underligt at der er en menu der hedder:
lys i bunden af skærmen: slukket, altid tændt, osv.[/quote]

Når man kigger på Samsungs hjemmeside er det også kun 8050 der på billederne har blå lys i bunden :o
Så ja det lyder underligt at dit 855 har denne menu :o
Brugeravatar
Af CrazyA
#85131
Hej alle, godt nytår

Er der nogen af jer, der ved om den midlertidige burn-in/retention forsvinder efter de ca. 200 timers indkøring ? Jeg sad og så en film igår, hvor der var sorte bjælker i top og bund. Og efter 3 timer kunne jeg tydeligt se hvor de havde været, da jeg skiftede over på en kanal uden bjælker.
Syntes egentligt det er lidt skræmmende, at et TV i den prisklasse lider af det. Havde tidligere et Panasonic, der oplevede jeg det aldrig på.
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28