Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af netfors
#108970
Selvom du pt ikke er interesseret i 3D, tror jeg C7705 er er et bedre tv....også til 2D. Det er i hvert fald nyere O_O
Om det er prisforskellen værd, ved jeg ikke (ca. 1500,-), men det lyder da som om mange er begejstret over dette tv :p Også til at vise normalt 2D tv. Fordi det er et 3D tv, er man jo ikke tvangs indlagt, til at sidde med briller på og se 3D tv. Det er blot en ekstra mulighed ;)
Af Qato
#112975
Filosof302 skrev:Hej

Jeg ved godt dette er et gammlelt topic men står overfor at skulle købe nyt tv, og er nysgerrig efter om dette produkt stadig er toppen af poppen? ;)

Jeg er ikke specielt imponeret over 3d så det er jeg ikke interesseret i.
Jeg kan kun sige, at jeg er 110% tilfreds med mit. Det overgår langt de andre TV jeg har set rent billedmæssig.
Hvis du er interesseret i en god handel på det, så sælger jeg mit her: http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=17724

Eneste grund til at jeg sælger er, at jeg flytter til Grønland, og da jeg ikke har embalage til det, vil det højest sandsynligt ikke have godt af en 10 dages tur i en container.
Af Janus Jespersen
#114924
Hej alle sammen

Jeg er den lykkelige ejer at et 7070. Og regner med dette problem er lignende på 8000 modellen.

Jeg ser af og til film. Enten simpelthen trådløs eller så via en usb stik, jeg sætter til tvét. Lyden er jo ikke helt super, så jeg har forsøgt at koble det op med en ekstern højtaler. Det virker bare ikke... Jeg kan sagtens få lyden ud af tv´et, men ikke de eksterne høftalere... bruger scart løsningen og den virker fint, når jeg ser almindelig tv programmer. Er jeg helt galt på den ?

Har lige bestilt B og W panorama´en. Ved at den har optisk udgang, som tv´et også understøtter. Vil blive lidt skuffet, hvis jeg ikke kan se film og så få lyden igennem denne højtaler.

Håber sådan at I kan hjælpe mig?

På forhånd tak.

mvh

Janus
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28