Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#17055
Jeg har selv en 710MP og uden at fornærme nogen, så er stort set alle skærme jeg har set siden bedre end denne model. Det er tæt på at være den ringeste PC-monitor jeg har set og de 12 ms er bestemt ikke noget at prale af.

P-MVA panelet i vx2025WM trækket lidt slør på mørke farver, men generelt er det en af de bedre skærme til spil hvis også farverne skal være i orden.
Af dinglejohn
#17060
Hehe jeg vil give dig ret i at 710mperen er noget af det værste lort der nogen sinde er lavet! F.E.A.R og toner fra mørk til hvid flimre og den viser kun en brøgdel af spectraet.

Når blot at vx2025WM er en smule hurtigere end 710mperen er jeg glad. Jeg er forelsket i farverne på 20WGX2eren så jeg håber at vx2025WM er den rigtige skærm for mig ud fra de faktum at den har dejlige farver og er hurtigere end min gamle.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#17064
Det er ikke samme type panel der sidder i de to modeller - blot så du er klar over det. 20WGX2 har et S-IPS panel, men P-MVA er stadig bedre til at gengive farver end TN og sortgengivelsen er ca. den samme som for S-IPS.