Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af snbutler
#77329
Har selv et W5500, og her fungerer EPG Guiden uden problemer.
Af Zrednaz
#79120
Hvordan får man W5500 til at starte op i Biograftilstand? Det er småirriterende at skulle slå det til hver gang.
Af lennon
#79508
Ingen svar . . ? ?
Af MVP_
#87172
Hejsa Flatpanels.dk og alle i andre.

Efter at have hærget sitet her i nogen måneder har jeg nu slået til og fået købt. Ville have gået efter Philips 9664. Den var dog ikke til at købe noget steds og det endte så med, at jeg tog en hurtig beslutning og købte Sony W5500 i 40" i Bilka til knap 5.900 kr.
Kan se, at det var på tide, da det er en væsentlig forbedring i forhold til det udtjente tv jeg havde forinden.
Når jeg nu køte Sony´en, så blev der samtidig råd til PS3 250GB, som jeg fandt på tilbud i Føtex med fjernbetjening og 2 film.
I alt kostede det mig ca. 9.500 inkl. ekstra kontroller og 3 spil - i forhold til at alene 9664´eren fra Philips ville have kostet 12.500 i Elgiganten.
Har således 3.000 i "overskud" til "tant og fjas". :)

Tak til jer alle for gode råd og megen god læsning. Kommer tilbage i folden, når jeg skal sifte igen. Kan også være at jeg lige holder mig orienteret hen ad vejen.

Tak til Rasmus :) for anmeldelsen til Sony´en, hvoraf jeg har taget de foreslåede indstillinger til mig. De virker perfekt for mig med den efterfølgende foreslåede lille forhøjelse af baggrundsbelysningen.
Det er dejligt med disse forslag, idet jeg som ukyndig på området ellers ville være en af de forbrugere, der vile skulle leve med standardindstillingerne. Kan nu godt se, at der er en væsentlig forskel til den bedre side. Kræver dog lige et par dages tilvænning, når man hidtil har været til standardindstillinger.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#87173
God fornøjelse med skærm og PS3.

Øjet kan vænne sig til meget, men det tager blot lidt tid. Derfor er den typiske reaktion på et skift fra std. til "kalibrerede" farver også oftest, at sidstnævnte er værre. Når man lige har vænnet sig til forandringen, så vil det forholde sig omvendt - std. ser langt værre ud end det "kalibrerede". Det fortæller lidt om hvor godt synet kan tilpasse sig enhver situation: vi er brand gode til at se forskel på to billeder, men at spotte det forkerte i et billede, uden at sammenligne med noget andet, det er vi rent ud sagt pænt elendige til pr. default :)