Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sunebio
#69196
Rasmus Larsen skrev: De to skærme er ret identiske (bortset fra problemerne på G10 naturligvis).
Er der nogen der har testet at G15'eren IKKE har de samme 24p-problemer som G10?

Og Rasmus, hvordan kan det være, du ikke så problemet, da du testede G10'eren, men først senere anså det for slemt nok til at fjerne anbefalingen? (Hvis det virkelig er så slemt, må det vel dukke op i en så grundig test?)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#69206
sunebio skrev:
Rasmus Larsen skrev: De to skærme er ret identiske (bortset fra problemerne på G10 naturligvis).
Er der nogen der har testet at G15'eren IKKE har de samme 24p-problemer som G10?

Og Rasmus, hvordan kan det være, du ikke så problemet, da du testede G10'eren, men først senere anså det for slemt nok til at fjerne anbefalingen? (Hvis det virkelig er så slemt, må det vel dukke op i en så grundig test?)
Som nævnt tidligere i tråden er der ind i mellem forskel på samples og de endelige modeller til markedet. Den model jeg modtog var blandt de første der blev frigivet, og derfor kunne vi også levere en af de første tests til både Danmark og Europa. Sample-modellen led simpelthen ikke af fejlen.

Mht. G15 så er det dokumenteret et par steder. Brugeren bantam har så vidt jeg husker også undersøgt, at fejlen ikke er aktuel på G15.
Af sunebio
#69211
Logisk med sample-modellen.

Og spøjst med G15'eren, alt signalerer jo at den er en G15'er med et DLNA-indstiksmodul... Ærgeligt den ikke er lidt tættere på G10'eren prismæssigt, den virker som en lidt glemt model.
Af Gorkha
#69242
Jeg ved ikke med Panasonic's andre modeller men tx-p42g10-e burde ikke anbefales alene af den grund at den bruger 46-47W(falder til 32W over tid) i standby, også når det er slukket helt på tv'et!. Det burde være en test parameter i alle tests. Jeg fatter ikke man kan lave sådan en strømsluger og slippe fra det nutildags.
Eller er mit TV defekt?
Af bantam
#69244
Du skal ind og slå automatisk søgning efter softwareopdateringer over DVB-T/C fra. Det står i manualen - kan desværre ikke huske præcist hvor - men det er under INDSTILLINGER-menuen, mener jeg.

EDIT: Ud fra manualen ser det ud til at være: MENU\INDSTILLING\SYSTEM (For adgang)\SYSTEMOPDATERING\AUTO-OPDAT. SØGNING I STANDBY=FRA
Af Gorkha
#69247
Det ligner ikke at det gør nogen stor forskel. Standby forbrug 47W, slukket 28W.
Af bantam
#69253
Jeg kan faktisk ikke huske, om der er et sted mere - Viera-Link eller noget med tuner-output TIL/FRA - men jeg har set V10 falde fra ca. 18W til under 1W ved denne manøvre.

Det kunne se ud til, at du har noget mere kørende/tændt.
Af Gorkha
#69267
Jeg har lige leveret den tilbage til min far - jeg tror det er en han har købt i harald nyborg.

Jeg vidste straks, at der var et for højt standby forbrug, da tv'et ikke kunne aktivere min elspareskinne.
Af bimbobo
#69275
..gælder den eventuelle høj strøforbrug i stand-by også en 37X10Y model?
Er det generelt Panasonic modeller?

Hvis I kunne skrive her, om der er flere ting man skal slå fra... er det kanon..
Mvh
Af Ryback
#69735
Hejsa. Vil lige sige tak til flatpanels for en kanon side til os der ikke aner meget om indstillinger af tv og lign.

Jeg købte i sidste uge en 46G10 og er fuldstændig solgt til det flotte billede man får. Men det er ikke uden minusser.
Jeg syntes det larmer fra de fans der sidder bagpå. Kan man på nogen måde dæmpe den støj ? Er det noget at plasma generalt gør ?
Jeg håbede på at man glemte det , efter noget tid.
Jeg vil så nødig bruge min fortrydelses ret.
O-O
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#69754
Plasma-TV larmer ikke generelt fra blæserne. Det er en valg producenten tager når han laver TVet, og indstiller hastigheden på blæseren.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#69768
Gorkha skrev:Jeg har lige leveret den tilbage til min far - jeg tror det er en han har købt i harald nyborg.

Jeg vidste straks, at der var et for højt standby forbrug, da tv'et ikke kunne aktivere min elspareskinne.
Jeg tror I skal prøve med det fra Dong. Umiddelbart lyder det som om det ikke kan finde ud af at måle switch-mode korrekt.

Jeg har i øvrigt også nogle elspareskinner, der heller ikke klarer denne opgave.
Senest rettet af Rasmus Larsen 6. aug 2009, 12:13, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 20