Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nickaaay
#84685
Tak for den fine test, yderst oplysende.
Men jeg har dog et spørgsmål ang. TV'et med Xbox.
Der er blevet skrevet den er god til PS3, men hvad så med min Xbox 360? Er TV'et her, optimal til at spille Xbox 360 ligeså?

MVH Nicky
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#84687
nickaaay skrev:Tak for den fine test, yderst oplysende.
Men jeg har dog et spørgsmål ang. TV'et med Xbox.
Der er blevet skrevet den er god til PS3, men hvad så med min Xbox 360? Er TV'et her, optimal til at spille Xbox 360 ligeså?

MVH Nicky
Ja, den er også ganske velegnet til Xbox360. Grunden til at jeg bruger PlayStation 3 som eksempel, er blot, at det er sådan en jeg selv har.
Af sorensan
#85140
Hej alle på Flatpanels.

Lad mig starte med at rose jeres website til skyerne. Det er helt fantastisk, som relativt uvidende på området, at kunne dykke ned i sådan en enorm mængde fakta, super gode anmeldelser og skrivelystne forum medlemmer.
Stor ros til Flatpanels bagmænd, samt de mange forum eksperter!!!

Nå, men nu til sagens kerne. Lad mig undskylde på forhånd, hvis jeg spørger om noget der i jeres verden er almen viden. Det er det ikke i min ;-)
Jeg har, efter at have læst i timevis herinde, besluttet mig for at investere i et 46G15 eller et G10. For mig ser G15 modellen ud til at være en lidt glemt model, der dog har nogle fordele frem for G10'eren.

Vi har i dag en SAMSUNG HD-boks med harddisk (Yousee) og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg får lavet det smarteste setup når vi får vores nye TV.
  • Kan man sætte kortet der sidder i HD-boksen op i TV'et?
    Hvis ja, kan man så stadig optage TV via HD-boksen, hvis denne er forbundet til TV'et?
    Hvis man ikke har brug for optagefunktionen, og kortet kan sidde i TV'et, kan man så helt undvære HD-boksen?
På forhånd tak for de svar der måtte komme.

mvh Søren

p.s. jeg har, igennem en kammerat stødt på Fantec. Er der nogen der har erfaringer med deres produkter, f.eks. denne:
http://www.fantec.de/html/en/2/artId/__ ... ticle.html[/url]
    Senest rettet af sorensan 5. jan 2010, 12:51, rettet i alt 1 gang.
    Af sharders
    #85148
    Jeg blander mig med en oplevelse jeg havde hos en forhandler i weekenden.

    Jeg så en typisk præsentations DVD på en 42" G10'er, og da der blev panoreret langsomt men konstant ned over en skråtstillet træstamme optrådte der voldsomme hak i billedet. Pixlerne trådte tydeligt frem og billedet nærmest hoppede ned ad stammen i små hop. Det var faktisk ubehageligt at kigge på.

    Umiddelbart ved siden af kørte filmen også på et nyere Philips LCD-TV. Her var billedet generelt utiltalende, men det flød problemfrit.

    Der var tale om SD (næppe 24p), og ingen af skærmene var kalibreret.

    Det gav mig noget tænke over, og jeg spekulerer på om det er et generelt problem ved skærme som mangler 100/200Hz. teknologi.
    Af Sten
    #85175
    Kan være du har set på en G10, hvor softwaren ikke har været opdateret.

    Opdateringen har været nævnt på dette og mange andre forum.
    Brugeravatar
    Af Blomsterpigen
    #87903
    NTSC bruges kun på tuner i US. Men alle tv kan vise 60hz. som der skal bruges for at det ikke hakker, men du skal have en afspiller som er kodefri men bruger selv en maskine til alle min filer og som skifter mellem 50hz og 60hz og 24hz(blu-ray) en popcorn c200 man kan også købe en wdplayer til noget under 1000 kr.
    Jeg har aldrig hørt om en wdplayer eller popscorn c200. Hvad bruges de til? Kan de afspille DVIx, billeder og videofilm, som er overført til pc og så brændt? Jeg er helt uden kendskab til dette, spiller bare hvad jeg har af DVD film på den afspiller jeg har.
    Brugeravatar
    Af Blomsterpigen
    #87904
    UNDSKYLD! KOM TIL AT SÆTTE MIT SVAR I EN FORKERT TRÅD! :s
    Brugeravatar
    Af Torben Rasmussen
    #87905
    Ja, det er medieafspillere, som kan sættes til TV'et og afspille film mv. du har lagret på en harddisk. For mere information om de to produkter må du besøge producentens hjemmeside.
    • 1
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20