Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af silcool
#5492
Jeg har gået og kigget lidt på nogle af de modeller Alfaview kører med, men jeg er stort set på herrens mark her.

Kan der anbefales noget bestemt mærke?
Er der andre der har erfaringer med netop Alfaviews produkter/service.

Jeg skal have et tv der er klar til HDTV og er velegnet til tv såvel som film og gaming. Jeg regner med at bruge i omegnen af 20.000 på tv'et, 2.000 på et vogel beslag og 8-10.000 på et fornufigt mediacenter.

Alle foreslag modtages med kyshånd :)
Af lance52
#5507
Hej

Når det gælder TV ville jeg vælge enten Philips eller Samsung. Så vidt jeg ved er det kun disse to og Sony som laver det vigtigste ved lcd tv. Jeg går og venter på at se Philips 37PF9731D. 32PF9830 med Ambiligt motordrejesokkel kan fås for mellem 16000-20000 afhængig af hvor du køber. Den nye Samsung 4071B er også et super TV, men savner Philips's finesser. Hilsen E.C.
Af silcool
#5515
Takker - det skal nok tilføjes at min. krav er 40". Jeg har indtryk af at AlfaView benytter samme paneler ? Men så simpelt er det måske ikke?
Af silcool
#5627
Jeg har udset mig pioneers flagskib efter jeg har været en tur inde i KT radio og kigge på det. KT radio tager 34000 for herligheden, men det ser ud til at det kan fåes her:
http://www.befro.dk/shop/default.asp?se ... PDP-436XDE
for 25.000. Det har vundet EISA award her for nylig, er der andre der har erfaringer med dette tv?