Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#5437
Da jeg ikke har fået købt et lcd-tv endnu, ville jeg lige høre jer prof folk herinde om hvilken teknologi i synes der er bedst.

Da både samsung, philips, sony samt mange flere har der egen måde at udtrykke deres teknologi.
Brugeravatar
Af azrael
#5438
Nu er jeg heller ikke just "pro" på området, men efter min mening er de fleste "teknologier" mest af alt marketingssnak. Man bør selv kigge på de enkelte modeller og drage sine egne konklusioner.

Der er dog ingen tvivl om, at nogle af de bedste LCD-tv'er kommer fra hhv. Samsung og Philips, samt deres respektive partnere Sony og LG. Samsung og Sony er fælles om udviklingen gennem S-LCD og det samme gælder Philips og LG i deres LG.Philips foretagende.

Hilsen,
az
Af jacob
#5439
jeg synes helt klart at de er philips der har de bedste teknologier(ejer selv et samsung le32-m61).Synes virkelig deres pixel plus 2hd og Digital Natural motion giver tydelige forbedringer. Altså pixelplus2hd for detaljerigdom og Digital Natural Motion der udglatter panoreringer.
Af mcmejsner
#5509
vil give jacob ret, og skal dog sige, at jeg ligesom jacob også er i besiddelse af et Samsung LE32-M61. Dog skal det siges, at Samsung sælges til en mere overkommelig pris, så det er spørgsmål om temperement, og opfattelse af tv'et i helhed, om det er noget man vil ofre ekstra penge på.