Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Janus
#5337
Hej allesammen,
Jeg fik lige en snak med en af vores tv forhandlere på golfbanen idag. Han havde ikke hørt om den kommende model, men han ville lige undersøge det nærmere!
Jeg sagde at jeg havde hørt at den ville koste ca. 30.000,-
Han kontaktede mig 20 min. senere, at modellen 9831D er ved at rulle på lager og han kunne faktisk godt bestille én.. Desværre holdt prisen ikke, da den vil komme til at koste 41.000,- Så nu er jeg desværre nød til at gå i tænkeboks. hehe da det jo er rigtig mange penge for et tv.

Videre fortalte han at Philips ikke kunne fortælle noget om 9731D, og man var ikke engang sikkert på om den kommer på det danske marked.. Ihvertfald er det ikke planlagt.

Nå det var bare lidt nyt.

Mvh.
Janus
Af lahan2
#5341
Prisen i DK er vist 39.000 hos Expert som allerede har den i deres udstilling.

I Tyskland koster den 30.000. (3999€)

www.recorder.dk arbejder man netop i øjeblikket på et fælleskøb på denne skærm, eller muligvis 9731d. Det skulle gerne give en billigere pris end den vejl pris du er blevet oplyst.

Hvis du kan lokke en super pris ud af din forhandler på golf-banen på x antal skærme aå ved jeg der er en masse købere.
Af lance52
#5356
Hej

De priser der er nævt i de forrige indslag må være for 40". Jeg overvejer at købe 9830 i 32". Så kommer det omtalte tv også i 32" og hvornår. Forskellen må være at der er digital tuner i 9831D, men er der andre, siden prisen er så meget højere?.

Med venlig hilsen
E.Christensen
Af lahan2
#5358
Ja der er mange ændringer fra 9830 til 9831.
Ændringerne er bla:
Pixel Plus 3HD
Clear LCD
Full surround Ambilight

9831 kommer kun i 42".
Der kommer en lidt mindre model(samme billede kvalitet) i 32,37 og 42 som hedder 9731D. Den kommer sandsynligvis sidst i Juli.
Brugeravatar
Af bendix
#5381
Janus: Jeg tror nu godt du kan være sikker på at 9731d kommer til danmark ellers er der ingen efterfølger til 9830. Grunden til at din kilde ikke ved noget er fordi Philips aldrig udtaler sig om kommende tv. Jeg har taget kontakt til en del danske forhandlere omkring priser og leverings tider, afventer svar.

Hej Lahan ;)
Af lance52
#5386
bendix skrev:Janus: Jeg tror nu godt du kan være sikker på at 9731d kommer til danmark ellers er der ingen efterfølger til 9830. Grunden til at din kilde ikke ved noget er fordi Philips aldrig udtaler sig om kommende tv. Jeg har taget kontakt til en del danske forhandlere omkring priser og leverings tider, afventer svar.

Hej Lahan ;)
Hej

Jeg håber, de informationer du får samlet op vil komme os nysgerrige til gode. Jeg har også forsøgt at finde ud af om gulvstand ST009830/LA eller SF007521/10 skal bruges til 32 pf9731D. Jeg kan se på
http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/catalog.jsp?fhquery=fh_secondid%3Dsf
hvilken 37" passer til. Den er elegant og stilfuld. Hilsen Lance