Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#5297
Hvis man som jeg kun meget sjældent ser DVD'er på sit TV, hvad skal man så med 1920x1080 pixels?

Jeg synes der er en tendens til at LCD-TV bare SKAL kunne køre 1920x1080 for at være interessante i de flestes øjne, men er det måske fordi de fleste tror vi skal køre 1080i eller helt utænkeligt 1080p TV i Danmark?

Anyway - jeg personligt regner ikke med hverken at skulle spille computerspil eller surfe og kun sjældendt se BlueRay/HDDVD film på mit kommende TV, så jeg har valgt at købe et 1366x768 TV (Sony KDL-46V2000).
Af Janus
#5300
Hej,
Jeg syntes det er et meget interessant tv du har købt.. Jeg har forsøgt at finde en forretning hvor man kan se denne nye Bravia serie, dog uden held..
Jeg har hørt, at billedkvaliteten er noget bedre end den tidligere serie, som jeg har set uden at blive imponeret..

Kan du ikke give en anmeldelse og uploade et par billeder.. Hvor har du købt tv'et og hvad er prisen, hvis man må være lidt fræk at spørge :)

mvh.
Janus
#5302
Janus skrev:Hej,
Jeg syntes det er et meget interessant tv du har købt.. Jeg har forsøgt at finde en forretning hvor man kan se denne nye Bravia serie, dog uden held..
Jeg har hørt, at billedkvaliteten er noget bedre end den tidligere serie, som jeg har set uden at blive imponeret..

Kan du ikke give en anmeldelse og uploade et par billeder.. Hvor har du købt tv'et og hvad er prisen, hvis man må være lidt fræk at spørge :)

mvh.
Janus
Jeg har bestilt det hos pc-netto.dk og skal nok skrive en anmeldelse, når jeg har haft det et par dage. Pris ca. 34500 samt ca. 1500 for en Vogel's Evolution EFW 2009 til at hænge den op på væggen med. Jeg synes Sony ophænget til godt 5k - der kun kan "tilte" og ikke "dreje" var et dårligt køb, så jeg valgte en Vogel istedet.
Af Rolfiboy
#5303
jeg så det tv i expert idag og må sige at billedet er et af de bedste jeg har set, rigtigt pæne farver, til sammenligning stod et tv fra den gamle bravia ved siden af.