Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#5105
Hejsa alle,

Jeg er komplet ny til LD verden, og har prøvet er søge efter info.
Problemet er jo mere jeg læser, jo mere forvirret bliver jeg.

Vil derfor prøve at stille nogen spørgsmål i dette forum og håbe på i kan hjælpe.

Jeg har allerede afgjort med mig selv at jeg vil have et Samsung, problemet er bare hvilket.

1. Som jeg kan forstå er Samsungs 'M' modeller dyrer (og bedre?) en deres 'R' modeller. Er dette korrekt, og er det nogen der kan forklare mig forskellen på M og R?

2. Vil det være værd at vente på M71 modellen, som jeg kan forstå er M61 modellens afløser? Og er der noget endnu bedre på

Tusind tak på forhånd :)
Af zenne
#5126
1. Den eneste umiddelbare forskel er designet, men mange siger dog at hardwaren som bruges i R7x modellerne ik' er lige så godt som i M. Ligeledes har jeg set begge modeller ved siden af hinanden og M står klart bedre.

2. Pt. findes 71'eren kun i en 40" version. Så hvis du som mig kun har brug for 32" syntes jeg sagtens man kan investere i en M61'eren (det gjorde jeg, og er yderst tilfreds :D) da der nok går ca. 4-6 måneder (ifølge Expert) før 32M71 bliver lanceret, og til en ligeledes dyrere pris en M61!
Af LeifN
#5136
Noget tyder på at M71 modellen er på vej. Jeg har set et fælleskøb, hvor prisen er lige under 21.000

Men nu har jeg selv lige købt M61 til 16.400 - det er jeg ikke utilfreds med.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#5147
Tape Connection forventer at have M71 på lader den 1. juni. Der er dog kun tale om 40 tommer versionen i første omgang.

Jeg har ikke hørt tilbagemeldinger på M71 serien endnu, men umiddelbart virker den jo meget interessant. Glem dog ikke, at M61 serien også leverer et virkelig godt billede. Flere af mine venner har det efterhånden stående, og alle samme meget tilfredse.
Af pbo001
#5409
Man kan se LE-40M71 til salg hos pricerunner.de - butikken ligger i Berlin

/pbo001

Pris tilføjet: Euro 2525 = dkr. 18.937 ved kurs 7,5

/pbo001